Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie op mijn telemetrie dat het zonnetje schijnt, de temp goed is en een lekker briesje staat...

volgens mij goed vlieg weer.... even naar buiten kijken of het echt zo is...

Kwestie van leren vliegen op gevoel en niet op techniek. ;)

Helemaal mee eens.

Ooit hadden we op de MVZ iemand vliegen, die had net zijn brevet gehaald.

Bij zijn eerst volgende vlucht, vliegt -ie ineens inverted, op een hoogte van nog geen meter over de grond.

Dus wij.. :confused::confused::confused:

Wat bleek, had -ie een controler in zijn zender ingebouwd die de polirisatie omdraaide in zijn zender... Dus up werd down en omgekeerd.

Ja, zo kan ik ook vliegen (oke, dat gaat niet, ik zou mij vergissen als ik in rugvlucht zou vliegen) :)

Waarom noemen jullie Futaba steeds Flutaba? Is het een slecht merk?

Is ongeveer dezelfde discussie als tussen Windows en Mac gebruikers....

Je moet eens roepen dat je je servo met S39 gesoldeerd hebt !

Probeer maar... ( zet wel je helm op! )

P.s. heb je al een zender?
Heb je al ideeën over een aanpassing ?
Zo niet.
Heb een familie lid welke in die business zit en vast wel wil helpen wat te ontwikkelen.

Ik was dinsdag ook op het veld, zal me de volgende keer even netjes voorstellen.. (sorry)

Frank

Hahahaha ik heb me weer kostelijk vermaakt de laatste paar pagina's :rolling:

Goedemorgen heren :)

Is ongeveer dezelfde discussie als tussen Windows en Mac gebruikers....

Je moet eens roepen dat je je servo met S39 gesoldeerd hebt !

Probeer maar... ( zet wel je helm op! )

P.s. heb je al een zender?
Heb je al ideeën over een aanpassing ?
Zo niet.
Heb een familie lid welke in die business zit en vast wel wil helpen wat te ontwikkelen.

Ik was dinsdag ook op het veld, zal me de volgende keer even netjes voorstellen.. (sorry)

Frank

Heb de zender (Futaba T7C) nog niet binnen. Vooralsnog voorzie ik nog geen problemen met de besturing. Maar mocht dat toch blijken dan weet ik je vanaf nu te vinden. ;)

whahahahahaha, mafkees........
Gewoon lollige techniek, that's all...
Kwestie van leren vliegen op gevoel en niet op techniek. ;) Ook kijken naar wat je vliegtuig doet is wel makkelijk en zegt meer dan de techniek die alleen feiten constateerd. Bij een stall door te lage snelheid had je aan het vliegtuig al kunnen zien dat het ging gebeuren. :yes: En als je een log nodig hebt om te weten waar je gevlogen hebt... Ik heb het adres van het Altzheimer-cafe in Heemskerk (da's niet waar de ACH zit ;)). :lol:

Iemand iets van Tante Junkie gehoord ??

KompasCampingWateroverlast.jpg

Ohh Jaa @VANDEBRUG

Het is ook 1 van de forum regels dat als ondergetekende wat gepost heeft, je minstens 1 uur wacht met een volgende post te maken en ook mijn post dan COMPLEET te negeren...

Dus zo rond 16:00 mag er weer gepost worden..
Deze post geld eigenlijk dan ook niet... :-)

Hullie allemaal weer lekker bezig. Ik heb de FBL head binnen. Zit net op de Raptor. Past allemaal mooi. Zelfs de wash out armpjes staan mooi haaks. Maar dit blijkt volgens de berichten geen reet uit te maken. Staat wel mooier. Nu nog even de stangetjes naar de bladhouders aanpassen, maar dat gaat ook prima lukken. Net of het er voor gemaakt is.

Later de elektronica er op. Vanavond heb ik bardienst dus weinig tijd om te knutselen. Gaat nu nog even wat antennes bakken voor de FPV boys.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back