Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem het setje maar mee. Zal ik hem ombouwen.
Moet alleen even wat chassis delen scoren. Vanmiddag de laatste opgehaald voor Nickos. Had nog andere versies liggen maar die passen niet lekker. Heb ze nu bij Spijker er ook op gezet en dat ging prima.
Wordt dan dinsdag. Vanavond geen geclub voor mij (zoals meestal op donderdag). Ik heb de Maxi Swift toch nog even op Hold gezet. Ik ga me eerst volgieten op de feestweek. :celebrate:

*nat wordt en naar binnen gaat* :(

^ best dubbelzinnig :? ;)

@Sleur

zojuist Hobbycity binnen gekregen, wel met naheffing en inklaringskosten :-( ACH, de eerste keer na 68 bestellingen, valt dus mee ;-)

Zendertje voorzien van duimvliegsticks ;-)

FLUTABA rockers

2011-08-04191419.jpg

Grrrr.. heb ik de F(l)utaba T7C binnen. Zit er geen oplader bij.. grrrrr. Phoenix ook binnen dus ik helemaal blij totdat ik de doos openmaakte. Hele mooie zender maar geen oplader.

Weten jullie of deze lader er op aangesloten kan worden?

Futaba 7C Transmitter chargers 5.8-11.2V 240mA 5.8W

Grrrr.. heb ik de F(l)utaba T7C binnen. Zit er geen oplader bij.. grrrrr. Phoenix ook binnen dus ik helemaal blij totdat ik de doos openmaakte. Hele mooie zender maar geen oplader.

Ga je ook electro vliegen ? Dan hoort daar een leuke lader bij...

Steek dan je geld hier maar in.. slijt je goede zender ook niet meer onnodig :-)

RCtechnics

Flutaba GOEDE KEUZE !

Volgens mij kun je evengoed simmen hoor...Je zender krijgt voeding via USB ;-)

Slijten ??? Een Futaba ???? Het is geen Spektrum die verrotte potmeters gebruiken ;-)

Dat is dan ook wel weer waar...

Maar dat geklier met batterijen en zo....
mijn Sim zender ligt gewoon op mijn pc'tje en werkt meteen :-)

bij mijn Flutaba t7c zit geen USB poort hoor... Siggy ook bril nodig? ....

[edit]
oeps.. heeft net een nieuwe..... :-)

Zo eindelijk een buitjè,werd wel wat goortig 5 dagen 28+ graden,gaat van de week even kijken bij het modelvliegveld wat op nog geen 3 km van de campif ligt.ze waren van ee week al aan het vliegen maar had utoen even geen tijd om te kijken.Vntm ik tap nog een borrel in have fun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back