Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Native speakers, zijn dat niet speakers die in hetzelfde land gebruikt worden als ze gebouwd zijn???
Mwja, geldt wel voor indianen.
hugh.gif

zo ,en weer thuis ! das pas vakantie ! wat een luxe :banana:

best lekker gehad , mooi weer , op 1 dag na dan , toen o.a. in den helder naar het marine scheepsvaart museum geweest, best gaaf om in zo'n u-boot te wandelen :p

vanwege de slechte weersvoorspelling een paar dagen eerder naar huis , wat moet je op een camping met alleen maar regen , een natte tent inpakken is ook niet prettig .

ik denk dat ik donderdag weer lekker werken ga , telang vakantie is ook niets voor junkie , gelukkig begin ik met een binnenklus aangezien het tot volgend weekend herfst is :eek: :)

heb wel zin om te vliegen , maar ff kijken of dat morgen mogelijk is , maar het zal wel regenen :(

zo , nu ff naar mijn eigen vertrouwde nette toilet :p :p

grtz junk

Wordt een mooi weekje hoor, alleen het weekend een beetje nat, maar das logisch, das al maanden zo.
Volgend weekend dan is Nickos er weer en hoop dan weer ff te kunnen vliegen!

Zo...Het werkpaard is ook weer thuis :-)

Ik wil vlieguhhhhh !!!!!!

*zometeen eerst even verder aan de minimag italiano versie :-)

foto volgt ;-)

anders niet gebeurd he ? ;-)

goed bezig siggyboy ! heb je weer het knutselvirus ? ;)

zondag waarschijnlijk droog met wk4 , dan ff vliegen , als eric3D nou ook ff komt neem ik de xtra mee :p

de vibrogym zit op de strafbank , bij het opstijgen trekt hij onwijs naar links ,en de lagers in het magnum blok zijn gaar .
voor de madness waait het te hard , dus ik moet wel bigscale gaan vliegen ;)

goed bezig siggyboy ! heb je weer het knutselvirus ? ;)

zondag waarschijnlijk droog met wk4 , dan ff vliegen , als eric3D nou ook ff komt neem ik de xtra mee :p

de vibrogym zit op de strafbank , bij het opstijgen trekt hij onwijs naar links ,en de lagers in het magnum blok zijn gaar .
voor de madness waait het te hard , dus ik moet wel bigscale gaan vliegen ;)

Siggy heeft er inderdaad weer zin in, gaaf werkje dat folieen ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back