Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je verkansie, lig je te wachten op de regen die voorspeld is, gaat de zon schijnen en staat er amper wind. :? :hammer: Straks dan maar even een half uurtje vliegen. :D Uitslapen was er niet bij. Klote biomongolische klok. :evil:

Oh ja, en goede morgen trouwens. :bye: Tijd voor een bakkie pleur. :yes:

Drink_Coffee_by_x9000.jpg

Weer lekker naïef. :( Je lijkt Junkie wel. ;)

zijn gewoon de feiten ;)

Heb je verkansie, lig je te wachten op de regen die voorspeld is, gaat de zon schijnen en staat er amper wind. :? :hammer: Straks dan maar even een half uurtje vliegen. :D Uitslapen was er niet bij. Klote biomongolische klok. :evil:

Oh ja, en goede morgen trouwens. :bye: Tijd voor een bakkie pleur. :yes:

Drink_Coffee_by_x9000.jpg

dat bakkie neem ik nu pas , lekker uitgeslapen ! vandaag is een zondag voor mij :( , morgen weer aan de slag , ff een klant in nood helpen ,
dan zitten er 2 weken op , dan zet ik nog een week varkanzie op de reserve bank, te gebruiken voor de zonnige dagen indien die zich nog aanbieden ;)

vandaag niet vliegen nie , staat een verbod op brandstof vandaag en het is niet echt windstil :)

zijn gewoon de feiten ;)
Nope, hier in 0251 nog steeds zon een een windje kracht 2, neigend richting de 3 (al sinds 06:00u). :D

.....en het is niet echt windstil :)
Echt, vroeger (2 jaar terug) werd er gewoon gevlogen bij windkracht 4. Tegenwoordig moeten de bejaarden bij windstil weer vliegen. :? Wat is er in die twee jaar mis gegaan? :? :lol:

Gewoon op het veld...

Met zandstormen over het asfalt...

En zelfs bij windkracht 6 (nota bene u zelf)...

Het is dus niet de wind, het is het bang zijn om te crashen of wat? :yes: ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
hahahaha je heb gelijk sleur
moet gewoon kunnen met wind vliegen
alleen heb geen electro toestel die met deze windt kan vliegen de merlin komt niet vooruit met de wind
de funjet zo kunnen maar moet nog effe de vleugel repareren iets met een hek dat in de weg stond
gewoon vliegen en we moeten er maar mee omgaan

het is niet alleen de wind ,
ook de vele regen weerhoud ons van vliegen , daarnaast ben ik ook geen electro vlieger , dus heb een vlieg beperking , is het mooi weer ,mag het niet .

en de belangrijkste reden , er is nooit iemand op het veld te vinden met wk 4 of 4 + , in mijn 1tje op het veld is zeer saai te noemen ;)

ik zou nu best met de se en vibro kunnen vliegen , maar dan moet er wel iemand zijn , en het een brandstof dag moeten zijn :idea:

de rest v/d week incl aankomend weekend weer niet vliegen , wind en regen :(
ik heb in mijn varkanzie welgeteld 1 x kunnen vliegen :nosmile:

aan mij ligt het niet , als het gezellig is op het veld en hard waait kom ik wel hoor :yes:

het ligt aan de rest :idea:

laten we weer afspreken in de winter , dan kunnen we gewoon wel lekker vliegen ;)

de rest v/d week incl aankomend weekend weer niet vliegen , wind en regen :(
ik heb in mijn varkanzie welgeteld 1 x kunnen vliegen :nosmile:
Aanstaande vrijdag ziet er prima uit. Windje kracht 3 beetje richting 4, geen regen. Ook zondag gaat het als het goed is droog blijven. :yes:

En er is een verschil tussen niet kunnen en niet gaan vliegen. Ik heb in de weken van jouw vakantie diverse malen op dinsdag- en donderavond gevlogen. :yes:

Aanstaande vrijdag ziet er prima uit. Windje kracht 3 beetje richting 4, geen regen. Ook zondag gaat het als het goed is droog blijven. :yes:

En er is een verschil tussen niet kunnen en niet gaan vliegen. Ik heb in de weken van jouw vakantie diverse malen op dinsdag- en donderavond gevlogen. :yes:

tja , maar toen zat ik waarschijnlijk op de campiff , en het gezin wil ook wel is wat ;)
buiten dat is de vliegdrang ook wel een stuk minder geworden dan vroegen :idea:
werd eens tijd zeg !! ;)

nog een reden is dat ik nu stiekem overstap naar bigscale , dus heb wat voorvliegers nodig en begeleiding , maar er is nooit iemand op het veld als ik zou kunnen vliegen , dus houd het een beetje op :(

sleur ; wil jij ff een slotje op mijn hobby doen ? ;)

Afgelopen zaterdag was Erik3D aan het vliegen met zijn extra, maar toen was jij er niet.
Er kan genoeg gevlogen worden. Ben het er mee eens dat het minder is dan vorig jaar.
Volgende week wordt dat anders. Dan begint mijn vakantie.

nog een reden is dat ik nu stiekem overstap naar bigscale , dus heb wat voorvliegers nodig en begeleiding , maar er is nooit iemand op het veld als ik zou kunnen vliegen , dus houd het een beetje op :(
Als jij zou kunnen, is er meestal wel iemand maar dan ben je gaar of hebt geen zin je spullen te pakken. :? Als jij wil vliegen, mag je niet vanwege de beperkte tijden of je kiest een dag met rotweer uit. :D Je moet bij Nickos gaan werken, die kan ook alleen maar vliegen als het niet mag of als het slecht weer is. Als de rest gaat vliegen, moet-ie nagenoeg altijd werken. :lol:

sleur ; wil jij ff een slotje op mijn hobby doen ? ;)
Tuurlijk. :yes: Accountje ook geblokkeerd? 8O :pc:

23usrag.jpg

Afgelopen zaterdag was Erik3D aan het vliegen met zijn extra, maar toen was jij er niet.
Er kan genoeg gevlogen worden. Ben het er mee eens dat het minder is dan vorig jaar.
Volgende week wordt dat anders. Dan begint mijn vakantie.

klopt , maar zaterdag was het maar kort vliegen en regende jullie weg .

ga je op vakantie buiten nederland ?

ik baal toch wel dat ik hier ben gebleven , ik heb nu 2 vakanties in koud holland mogen ervaren ,maar heb totaal geen vakantie gevoel gehad , stom!!

weer een jaar wachten , en volgend jaar 100% zeker naar italie , ook al regent en stormt het daar , het is altijd beter dan hier .

mwha , morgen maar weer werken .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back