Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgend jaar heeft iedereen geen cent meer te makken omdat onze belastingen abnormaal verhoogd zijn omdat we velen miljarden aan die Grieken hebben gegeven die het lekker zelf opgevreten hebben en alsnog als land failliet zijn gegaan en nu dus allemaal in armoede verder moeten. :? :evil:

Mijn idee alles met een maximale romplengte en/of spanwijdte van 1,4 meter kan zo zonder uit elkaar halen in de auto mee. Prima te doen. En ook voor elektro een leuke maat en nog betaalbare accu's. Kan dus altijd vliegen als het mooi weer is, pak snel een vlieger en met 5 minuten op het veld. :thumbsup:

betreft grieksenland ,;je hebt gelijk ;)

betreft opbouwen ; ach , of ik nou een 1.60m kist opbouw of een 212m kist , dat gaat net zo snel , ik heb natuurlijk wel de luxe dat ik in zo'n lange sloep rijd genaamd V70 , dwz 3 bigscales passen netjes naast elkaar :cool:

en voor die enkele keer per maand dat je in dit land überhaupt kan gaan vliegen (als je mazzel hebt ) is wat extra opbouwen geen enkel probleem ;)

Ja, da's net zoals die gasten met hun grote slurf. Opscheppen doen ze wel, maar ze hebben er weinig aan. Even snel met een kleintje blijft toch leuker. :rolling:

hahhahaaha
tja als je duizelig wordt tijdens de daad is hij tegroot want t bloed moet niet allemaal naar 1 lichaamdeel trekken
maar gelukkig niet anders sta je iedere keer tijds t pissen met je rug tegen de deur;)

no worries, ik heb geen haast....met de trainer ook niet meteen geland enzo, maar wil hem wel graag zien vliegen en (op hoogte) zelf overnemen als ik eenmaal zover ben. Is niet de bedoeling om hem meteen weer te reduceren tot een kit.......
jep dat zal wel goed zitten
maar zoals sleur al zei onderschat t niet het is geen trainer
ook al vliegt hij makkelijk hij vliegt wel als een echt vliegtuig
bv als je met een trainer up geeft gaat hij meteen de hoek om
dit reageerd iet anders en moet je meer vooruit denken ook t landen van een groot toestel is wel effe anders als van een trainer
daarbij is hier een fout onvergefelijk en zal een hoop hout en rotzooi geven
dus zou er zelf nog niet mee gaan vliegen

klinkt heel logisch!

Heb net echter het huishoudelijk reglement er op nagelezen, staat niets van vermeld......

Waar je zegt "voorwaarden voor het brevet is dat er eerst heeel veeeel starts en landingen met het huidige toestel gemaakt worden", bedoel je dan NA het behalen van het brevet of VOOR het behalen van het brevet?? (dus als voorwaarde voor het behalen van het brevet)

Langzaam opbouwen met andere kisten (onder begeleiding van profi's) na het behalen van het brevet lijkt me logisch, anders is het niet veilig en bovendien gaat zo'n kist dan ook niet erg lang mee...... wie zijn echter de profi's.......? zijn dat de examinatoren of gewoon medevliegers met meer ervaring? (dit wordt nl niet vermeld in het huishoudelijk reglement en is toch wel handig om te weten)

Nog 1 vraagje, wanneer je spreekt over het (veiligheids) brevet, bedoel je dan het vliegvaardigheids-bewijs zoals omschreven in het huishoudelijk reglement?

klopt heulemaal,

echter voorwaarden voor het brevet is dat er eerst heeeeel veeeeel starts en landingen met de huidige kist gemaakt gaan worden :teacher:

Langzaam opbouwen met andere kisten onder begeleiding van profie's !

Dat heet, het (veiligheids) brevet is geen vrijbrief om alles de lucht in te moge schoppen!

*Bukkebn gaat voor al het komentaar wat nu gaat komen..*

Maaruh, mag ik em maid..... :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back