Sleurhutje
Forum veteraan
Ja, da's net zoals die gasten met hun grote slurf. Opscheppen doen ze wel, maar ze hebben er weinig aan. Even snel met een kleintje blijft toch leuker. :rolling:meid zeik toch niet , groot is lekkerrrrrrrrrrrrr![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, da's net zoals die gasten met hun grote slurf. Opscheppen doen ze wel, maar ze hebben er weinig aan. Even snel met een kleintje blijft toch leuker. :rolling:meid zeik toch niet , groot is lekkerrrrrrrrrrrrr![]()
Laat Edwin toch lekker vliegen met die Falcon, zoals hij al aangeeft is het een natuurtalentzo hebben we ze nog nooit bij ons op de club gehad
![]()
Volgend jaar heeft iedereen geen cent meer te makken omdat onze belastingen abnormaal verhoogd zijn omdat we velen miljarden aan die Grieken hebben gegeven die het lekker zelf opgevreten hebben en alsnog als land failliet zijn gegaan en nu dus allemaal in armoede verder moeten. :? :evil:
Mijn idee alles met een maximale romplengte en/of spanwijdte van 1,4 meter kan zo zonder uit elkaar halen in de auto mee. Prima te doen. En ook voor elektro een leuke maat en nog betaalbare accu's. Kan dus altijd vliegen als het mooi weer is, pak snel een vlieger en met 5 minuten op het veld.![]()
Ja, da's net zoals die gasten met hun grote slurf. Opscheppen doen ze wel, maar ze hebben er weinig aan. Even snel met een kleintje blijft toch leuker. :rolling:
Ja, da's net zoals die gasten met hun grote slurf. Opscheppen doen ze wel, maar ze hebben er weinig aan. Even snel met een kleintje blijft toch leuker. :rolling:
jep dat zal wel goed zitten
maar zoals sleur al zei onderschat t niet het is geen trainer
ook al vliegt hij makkelijk hij vliegt wel als een echt vliegtuig
bv als je met een trainer up geeft gaat hij meteen de hoek om
dit reageerd iet anders en moet je meer vooruit denken ook t landen van een groot toestel is wel effe anders als van een trainer
daarbij is hier een fout onvergefelijk en zal een hoop hout en rotzooi geven
dus zou er zelf nog niet mee gaan vliegen
Gewoon op zolder zetten en t.z.t. weer verkopen. Zijn er meer die dat doen.![]()
![]()
Is niet de bedoeling om hem meteen weer te reduceren tot een kit.......
ik koop alleen, verkopen is geen optie![]()
Voor jou een vraag, voor mij een weet.ik zal hem eens achter in je keel parkeren , krijg je het best benauwd hoor![]()
Ook daarvan hebben we er meerdere hetzelfde horen zeggen.ik koop alleen, verkopen is geen optie![]()
lol
idem !
daarom hangt het hier ook aardig vol , incl schuur ,incl garage![]()
Voor jou een vraag, voor mij een weet.8O :?
Ook daarvan hebben we er meerdere hetzelfde horen zeggen.
Zeiden die anderen ook allemaal...kan geen redenen verzinnen waarom ik iets zou verkopen.........![]()
Dat hebben er meer gedaan.het is toch geen fok meer waard bij verkoop ,dan liever de grond in jetsen![]()
joop
els![]()
Dat hebben er meer gedaan.![]()
![]()
klopt heulemaal,
echter voorwaarden voor het brevet is dat er eerst heeeeel veeeeel starts en landingen met de huidige kist gemaakt gaan worden :teacher:
Langzaam opbouwen met andere kisten onder begeleiding van profie's !
Dat heet, het (veiligheids) brevet is geen vrijbrief om alles de lucht in te moge schoppen!
*Bukkebn gaat voor al het komentaar wat nu gaat komen..*
Maaruh, mag ik em maid.....![]()
ja geen probleemJoop wil jij voor mij wat boortjes slijpen dinsdag?