Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, wakker ben je nog niet. :? :nooo: JE VLIEGTUIG!!!!!Goedemorgen collega`s
kisje in de auto ,stoel erin, startkist + erin, zonnebril op .oja wel even F1 opneemen goed humuur heb ik al bij mijn, alleen ben ik nog niet helemaal wakker.:sleepy:dus eers maar koffie
Ja, wakker ben je nog niet. :? :nooo: JE VLIEGTUIG!!!!!:lol:

Zo eerst even in de hal trainen. Ik ben wel wat later Jasper, maar ik bel je wel als ik daar voor de deur sta. Vrouwtje heeft weer eens slaapdienst. Kijken of ik na de indoor nog naar het veld mag, op zich ook wel mooi weer om wat klusjes te doen... ik zie wel.Koop toch eens een knappe lader man...
die heb ik wel , maar geen zin om alles mee te zeulen
ben nu nog snel wat lipo's aan het volknallen
ik neem mee de xtra en de mite , that's it , ff lekker 4stroken en een beetje electrozoemen .
hoe laat dienen de eersten zich aan ?
Gezellig Junkie
Ik heb echter geen 600 mah lipootjes gappie ;-)
FF een broodje knagen en nog twee bakken koffie erin gieten, en dan HOP naar das field ;-)
Change of plan.. Kom zo even buurten op het veld. Wil Junkie wel zien vliegen met zijn dikke Xtra![]()
@Junkie
Het favoriete tafeltje van Maris heb ik maar weer voor je meegenomen hoor ;-)![]()
Helaas ook weer een paar flinke crashes gezien, dus bij een paar vliegeniers kan de openhaard vanavond weer aan![]()
.
It wasn't me. Ik heb vijf pallets en 4 lengtes steigerpijp verwerkt tot boomhut. 8O Kids helemaal in de wolken (nou ja, spreekwoordelijk want de hut is maar 3 meter boven de grond). Wel een grote zak lange schroeven en spijkers armer.![]()