Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, wakker ben je nog niet. :? :nooo: JE VLIEGTUIG!!!!!Goedemorgen collega`s
kisje in de auto ,stoel erin, startkist + erin, zonnebril op .oja wel even F1 opneemen goed humuur heb ik al bij mijn, alleen ben ik nog niet helemaal wakker.:sleepy:dus eers maar koffie
Ja, wakker ben je nog niet. :? :nooo: JE VLIEGTUIG!!!!!:lol:
Koop toch eens een knappe lader man...
die heb ik wel , maar geen zin om alles mee te zeulen
ben nu nog snel wat lipo's aan het volknallen
ik neem mee de xtra en de mite , that's it , ff lekker 4stroken en een beetje electrozoemen .
hoe laat dienen de eersten zich aan ?
Gezellig Junkie
Ik heb echter geen 600 mah lipootjes gappie ;-)
FF een broodje knagen en nog twee bakken koffie erin gieten, en dan HOP naar das field ;-)
Change of plan.. Kom zo even buurten op het veld. Wil Junkie wel zien vliegen met zijn dikke Xtra![]()
@Junkie
Het favoriete tafeltje van Maris heb ik maar weer voor je meegenomen hoor ;-)![]()
Helaas ook weer een paar flinke crashes gezien, dus bij een paar vliegeniers kan de openhaard vanavond weer aan![]()
.
It wasn't me. Ik heb vijf pallets en 4 lengtes steigerpijp verwerkt tot boomhut. 8O Kids helemaal in de wolken (nou ja, spreekwoordelijk want de hut is maar 3 meter boven de grond). Wel een grote zak lange schroeven en spijkers armer.![]()