Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen collega`s
kisje in de auto ,stoel erin, startkist + erin, zonnebril op .:ooja wel even F1 opneemen goed humuur heb ik al bij mijn, alleen ben ik nog niet helemaal wakker.:sleepy:dus eers maar koffie

Goedemorgen collega`s
kisje in de auto ,stoel erin, startkist + erin, zonnebril op .:ooja wel even F1 opneemen goed humuur heb ik al bij mijn, alleen ben ik nog niet helemaal wakker.:sleepy:dus eers maar koffie
Ja, wakker ben je nog niet. :? :nooo: JE VLIEGTUIG!!!!! ;) :lol:

Goeiemorgen,

Wat een weer :banana: Zo eerst even in de hal trainen. Ik ben wel wat later Jasper, maar ik bel je wel als ik daar voor de deur sta. Vrouwtje heeft weer eens slaapdienst. Kijken of ik na de indoor nog naar het veld mag, op zich ook wel mooi weer om wat klusjes te doen... ik zie wel.

Tot straks.

Koop toch eens een knappe lader man...

die heb ik wel , maar geen zin om alles mee te zeulen ;)

ben nu nog snel wat lipo's aan het volknallen

ik neem mee de xtra en de mite , that's it , ff lekker 4stroken en een beetje electrozoemen .

hoe laat dienen de eersten zich aan ?

Gezellig Junkie :-)

Ik heb echter geen 600 mah lipootjes gappie ;-)

FF een broodje knagen en nog twee bakken koffie erin gieten, en dan HOP naar das field ;-)

die heb ik wel , maar geen zin om alles mee te zeulen ;)

ben nu nog snel wat lipo's aan het volknallen

ik neem mee de xtra en de mite , that's it , ff lekker 4stroken en een beetje electrozoemen .

hoe laat dienen de eersten zich aan ?

Ik herken het hoor..

Ik ga wel even naar de meeting (is 20 min. rijden voor mij), dan ff knallen met de EZ* en de edf (gewoon omdat je ook kan vlieeeeeegen daar) :)

Gezellig Junkie :-)

Ik heb echter geen 600 mah lipootjes gappie ;-)

FF een broodje knagen en nog twee bakken koffie erin gieten, en dan HOP naar das field ;-)

kleiner mag ook , 300 of 400 mah ook prima , kijk maar wat je hebt ;)

ik ben er rond 11;30 u ofzo , ik mag tenslotte pas los om 12;00 volgens de wet der club :???: ;)

Change of plan.. Kom zo even buurten op het veld. Wil Junkie wel zien vliegen met zijn dikke Xtra :)

te laat , junkie had al zijn halve tank leeggevlogen ;)
daarna had ik geen zin meer , had niet echt vliegdrang ,en de xtra is slaapverwekkend, vliegt heel mooi ,maar er zit niet genoeg puf in het blok, duurt uren voordat hij weer voorbij komt :???:

dus die gaat weer in het museum tot er een juist sterker blok zich aandient .

hier even een pb'tje aan gewaagd , dit lijkt me de juiste setup <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
ronald , is dit geschikt voor mijn xtra ? en zou ik die reso kwijt kunnen ?

volgende week met de cap en de Extra vliegen ,in laatst genoemde zit zeker veel power :p

zo ,nu verder met wat ik zou gaan doen , lekker ff motorrijden .

was verder wel gezelli op het veld , dat dan weer wel .

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook weer tuus :-)

Wat een fantastisch weer dit weekend!
De Hongkong easystar vliegt erg goed, alleen even een carbonstrip in de vleugel monteren om het flexen te verminderen.
Bij hoge snelheden wordt hij hierdoor wat lastig op zijn rolroertjes :-)

Voor de rest een prima vliegertje en heeft zijn eerste midair overleefd ;-)

Helaas ook weer een paar flinke crashes gezien, dus bij een paar vliegeniers kan de openhaard vanavond weer aan :-) :-)

*eten, en dan even op verjaarsvisite bij mijn pa.

Yep vond er weer geen ruk aan!
Bah bah, een stel volwassen kerels die met vliegtuigjes spelen,word toch eens volwassen!!!!!!!!!!!!

@Junkie

Het favoriete tafeltje van Maris heb ik maar weer voor je meegenomen hoor ;-) :-)

arhgg , weer vergessen :???:, straks vergeet ik mijn vliegtuigen nog :???: ;)

dankje , neem volgend weekend maar mee , gaat hij gelijk in de ovlof anders vergeet ik het weer ;)

zo , net thuis gekomen na een leuke rit met floor , zoals jullie weten is mijn hobby restaurants bezoeken geworden , ditmaal voor het hoofdgerecht in katwoude beland , was bijna volgeboekt , dus ik heb er een neus voor ;)
Eetcaf De Zeilhoek , aanradertje dus , goed eten en mooi uitzicht !

ik denk dat ik mijn vliegers maar wegdoe ,en er weer een paar motoren bijkoop ,net als vroeger, stond mijn schuur er best vol mee ;)

Laatst bewerkt:
It wasn't me. Ik heb vijf pallets en 4 lengtes steigerpijp verwerkt tot boomhut. 8O Kids helemaal in de wolken (nou ja, spreekwoordelijk want de hut is maar 3 meter boven de grond). Wel een grote zak lange schroeven en spijkers armer. ;)

It wasn't me. Ik heb vijf pallets en 4 lengtes steigerpijp verwerkt tot boomhut. 8O Kids helemaal in de wolken (nou ja, spreekwoordelijk want de hut is maar 3 meter boven de grond). Wel een grote zak lange schroeven en spijkers armer. ;)

jij was het dus wel ;)

goed bezig , gezellig toch om wat met de kids te doen ;)

ik was vanmiddag ook ff op het veld , arme floor zich vervelen in de oflov met een ds , das zielig , motorrijden vind ze prachtig , ze hangt ook lekker mee in de bochten zoals het hoort , helemaal goed .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back