Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pieter, SCHIT-TE-REND
Maar 1 ding verbaasd mij enorm. Het gedeelte dat je zelf ook chauffeur ben. Waarom ???
Nou de meeste ECHTE dieseldrinkers en in hart en nieren chauffeurs hebben goede smaak, qua aankleden van hun spulletje voor op de weg.
Zij monteren de spatlappen net ff anders, aan de binnenkant van de bumpert en de montagestrip ook an de binnekant.
Meeste ex chauffeurs zijn zeikers (ik dus).
Maar man, man, man, wat een kunstwerk. Meesterlijk.
Ziet er schitterend uit Pieter !
Groetjes, Charlotte.![]()
Ziet er heel netjes uit hoor Pieter.
Update : 0542
Hallo Allemaal,
Even een update tot en met vandaag, 10 april 2022.
De ruwbouw van de achterkant van het achterdek is ook gereed, deze achterkant van messing gemaakt, dit is net even iets mooier dan van staal maken.
Hierdoor komen de details mooier naar voren, zoals de lichtbakken.
De achterkant is gelijk aan de achterkant van de Goldhofer smal diepbed dieplader 1:1
Bekijk bijlage 489687
De twee achterlichten gemonteerd.
Bekijk bijlage 489689
De twee achteruitrijlampen gemonteerd, hier worden t.z.t. nog zelf gemaakte aluminium blinkers in gemonteerd.
Bekijk bijlage 489690
De zwaailampen gemonteerd.
Deze zwaailampen zijn ook weer gelijk aan de zwaailampen van de Goldhofer dieplader 1:1
Bekijk bijlage 489692
Bekijk bijlage 489693
Bekijk bijlage 489708
De achterkant gelijk maar even in de etsende primer gespoten.
Bekijk bijlage 489695
De nummerplaatverlichting gemonteerd.
Bekijk bijlage 489697
Het 80 bord, samen met de twee Goldhofer spatlappen even tijdelijk gemonteerd, met de lelijke brede aluminium strippen.
Ik zelf vind dit niet mooi, maar ja bij de 1:1 Goldhofer dieplader zijn de aluminium strippen ook zo lelijk breed.op de spatlappen.![]()
Bekijk bijlage 489704
Mijn persoonlijke assistente/secretaresse.
Bekijk bijlage 489705
Tot zover deze update.
Wordt vervolgd.