Volvo F89 en aanhanger

Even bij Fechtner-Modellbau.de geshopt. spatborden, achterkaten en zijkasten. laadbak komt later
12797-6.jpg
12823 - fechtner 79.90 set van 2.jpg
12807 -- 164,- fechtner.jpg

Zit eraan denken om de cabine,s van beide Volvo,s om te wisselen, om van de trekker Volvo fh16 750 een bakwagen te maken en de cabine van de F89 op het trekker chassis te zetten.

dat is een beslissing die enkel de bouwer kan nemen en uitvoeren.
zou het wel een moedige beslissing vinden nu alles net is gespoten.

Hoi Marceline

Persoonlijk zou ik doorgaan op de ingeslagen weg, FH16 bakwagens rijden er al aardig wat rond. FH16 trekkers niet.
F89 bakwagen is een one of a kind..wel zo mooi

Hoi Marceline

Persoonlijk zou ik doorgaan op de ingeslagen weg, FH16 bakwagens rijden er al aardig wat rond. FH16 trekkers niet.
F89 bakwagen is een one of a kind..wel zo mooi

Bedankt Leon, dan wordt de oude Volvo F89 een beetje nieuw met moderne kisten eronder. :thumbsup: en later een nieuwe laadbak.

Bedankt Leon, dan wordt de oude Volvo F89 een beetje nieuw met moderne kisten eronder. :thumbsup: en later een nieuwe laadbak.
dat zie je deze tijd vaak genoeg, bedrijven die toch wat ouds willen hebben rondrijden voor de historie maar met nieuwe kisten etc eronder vanwege de bruikbaarheid wordt n mooie wagen zo in iedergeval

Momenteel geen tijd voor modelbouw ivm werkzaamheden voor de RET wisselwachter, twee diensten per dag.
Misschien in de herfst en winter wat meer tijd.

Als ik eerdaags tijd heb de kleine kisten in elkaar zetten met ruderder lijm, de grote kisten moeten even wachten moet een paar gaten maken voor de accu en rijregelaar stekker.

Back