Vandaag de bamboe latjes binnen gekregen om het kopschot en achterschot mee te maken.
Dit is mooi spul gelijk nog wat sets besteld voor de laadvloer.Bekijk bijlage 548907
waar heb je die vandaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag de bamboe latjes binnen gekregen om het kopschot en achterschot mee te maken.
Dit is mooi spul gelijk nog wat sets besteld voor de laadvloer.Bekijk bijlage 548907
waar heb je die vandaan?
Via aliexpress.com
dat is een beslissing die enkel de bouwer kan nemen en uitvoeren.
zou het wel een moedige beslissing vinden nu alles net is gespoten.
Hoi Marceline
Persoonlijk zou ik doorgaan op de ingeslagen weg, FH16 bakwagens rijden er al aardig wat rond. FH16 trekkers niet.
F89 bakwagen is een one of a kind..wel zo mooi
dat zie je deze tijd vaak genoeg, bedrijven die toch wat ouds willen hebben rondrijden voor de historie maar met nieuwe kisten etc eronder vanwege de bruikbaarheid wordt n mooie wagen zo in iedergevalBedankt Leon, dan wordt de oude Volvo F89 een beetje nieuw met moderne kisten eronder.en later een nieuwe laadbak.
Dubbele diensten betekent wel meer geld voor de hobby! enige wat dan mist is tijdMomenteel geen tijd voor modelbouw ivm werkzaamheden voor de RET wisselwachter, twee diensten per dag.
Misschien in de herfst en winter wat meer tijd.
Dubbele diensten betekent wel meer geld voor de hobby! enige wat dan mist is tijd![]()
Dat geloof ik best! zit zelf momenteel even te sparen voor n volgende truck hopelijkNiet alleen voor deze hobby Sven, ook voor onderdelen nieuwe pc.
Mooie aankopen weer.Waar heb jij die stickers voor de bots besteld, deze stond ook op mijn todo lijstje..