Antwoorden
Hoi allemaal
Zo nu eerst eens tijd vrijmaken om te reageren.
@Piet
Van harte bedankt voor het plaatsen van de foto's.Ik ben die dag zo druk bezig geweest dat ikzelf maar heel weinig tijd heb gehad om te fotograferen.
@Markioo
Ja als ik voor iedere foto een euro had gekregen dan was ik nu uit de kosten van mijn model geweest.
Ook heb ik nog een paar rondjes gereden.Niet op,maar net naast de baan om te kijken of het zou lukken.Op de foto zie je dat als de assen van de trailer kunnen sturen ik de bochten van de baan wel kan nemen.
@William
Dat de trailer nu al mooi volgt ligt in het feit dat hij door de dolly wordt getrokken.En de dolly weer door de truck.Heb je een interdolly dan komen de assen voor de laadvloer direct achter de truck en dan moet alles perfect sporen anders dan gaat de trailer zijn eigen weg zoeken.
@Mark
Ik vond het ook fijn om weer op deshow te zijn.Zeker nu ik lid ben van de mbvp.
@Jhon
Na Ede heb ik niets meer gedaan aan de trailer.
Mijn bedoeling is om mijn leerling de assen te laten maken.Hij kan nu al goed met de draai,en freesbank overweg maar ik wilde hem toch even testen.Het toeval wil dat een paar weken terug bij praxis een paar leuke houten puzzles heb gekocht.1 daarvan heb ik door hem laten namaken maar dan 1 1/2 keer zo groot.
En dit is het resultaat.De moeilijkheid in dit stukje werk zijn de passingen de haaksheid maar vooral het zodanig frezen dat het hout niet uitbreekt.
Het is hem goed gelukt dus gisterenavond is hij begonnen met de assen.
Mvg Opa Wil