Verlichting
Hoi allen
@Mark300
Mark bedankt voor je mooie reactie.Ik blijf gewoon mijn best doen.Wil je het model in het echt zien? Een afspraak maken kan natuurlijk altijd.
Zo,de avonden worden langer en de inspiratie is weer volop aanwezig dus allemaal kleine dingetjes gedaan.
Bij de laatste demo gemerkt dat ik bij de truck een gedeelte van het ackermann principe kwijt was door speling op diverse punten dus eerst twee nieuwe stuurstangen gemaakt en beter afgesteld.
Daarna twee nieuwe spoorstangen en vier afstandsbussen gemaakt want de spoorstangen liepen soms aan.
Op deze foto kun je mooi de vier verschillende hoeken,waar de wielen in staan,zien.
Het achterste sub-frame moet weer een complete module met bedrading worden. Dus aansluiten met twee stekkers en klaar.
Voor het verbergen van de draden heb ik eerst een U balkje gemaakt waar de draden in kunnen.
Het is het balkje waar de letter A in staat.
Onder de toren heb ik een bakje gemaakt waarin de bedrading kan worden opgeborgen.
Met de toren erop zie je er niets meer van.
Jullie zullen het misschien al gezien hebben,er is ook een andere schotel,van wedico, op het chassis gekomen. Het mooie van deze schotel is dat de servo onder de plaat is gemonteerd.Dus geen stangetje naar de schotel meer. De draden naar de servo kunnen door de drie leidingen naar de voorkant gaan.
@Piet en Nudinja
Jullie hebben allebei gelijk dus wordt de nummerplaat op een andere manier aangebracht.
Voor het solderen van de led's heb ik een malletje gemaakt met vier gaten op dezelfde steek als in de achterlichten. Ik heb de led's daarin gezet en toen gesoldeerd.
Zo heb ik een makkelijk te monteren verlichting.
Last but not least heb ik nu ook de beugeltjes voor de spiegels voor elkaar.
Nog even de gaatjes in de spiegels maken,maar dat is weer voor volgende week.
Mvg Opa Wil