Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Werkt dat nu al zo? Dat is handig, dat wist ik niet. Dan is er dus helemaal geen regelwijziging nodig.Wat de aanpassing betreft van de motor gebruik regel zal ook geen invloed hebben want de bedoeling is dat na 60 seconden de unilog de motor weer vrij geeft en als je dan de motor gebruikt zal hij bij hoogte meting 999 weergeven als teken dat de motor gebruikt is en volgt een DQ'tje.
Wat bedoel je dan met de bedoeling is...... de bedoeling is dat na 60 seconden de unilog de motor weer vrij geeft
Wat bedoel je dan met de bedoeling is...
Probeer dan eens een regel te definieeren en stel dat voor aan onze eigen S.C. De F5J vliegers als groep kunnen sowieso de S.C. van suggesties voorzien, betreffende regelwijzigingen in deze klasse. We hoeven echt niet te wachten op andere landen. Ook de nederlandse voorstellen voor deze klasse kunnen worden ingediend bij de FAI en worden in, ik meen april vlgd. jaar, daar behandeld. Wat let je.
Heren heeft u voorstellen voor regel wijzigingen kunne die tot 12 november bij mij indienen wij kunnen dan bekijken of ze uitvoerbaar zijn en ze voor 15 november indienen. Ze zullen dan in april door de FAI behandeld worden.
Ik kraag van een forum lid het verzoek de volgende regels te laten aanpassen
Ik heb het even vertaald voor jullie;
5.5.11.3.1.
Ad op: De wedstrijd moet worden gehouden op een site met redelijk vlak terrein, die de mogelijkheid van helling en wave stijgende Minimaliseert. Rijen bomen moeten langer dan 20 meter op een afstand van ten minste 300 meter.
redeneren:
Het vermijden van Gebruikmakend van stijgende lucht boven lijnen van bomen.