Voortzetting bouw Smit Enterprice!

Je zou bijna bang worden om te gaan verven. Ik houd het maar bij Revell en Humbrol. Ja, weet dat zoiets voor jouw uit de kluiten gewassen model geen optie is Peter. Gr. Klaas.

Grote vlakken spuit ik altijd met spuitbussen van Motip (acryl), heel voorzichtig dunne laagjes aanbrengen, en tussen de lagen enkele minuten laten uitdampen, nog nooit problemen van reageren met andere verf(systemen) mee gehad.

Vandaag weer wat kunnen knutselen, dek last gemaakt. Een anker die in het echt zeer groot is, de boom is 2 meter lang.
20210104_161745.jpg

Grt peter

Ja, ja.... die fotopublicatie heb ik eerders gezien... in de mbf kroeg... Dit is top!

Erg mooi gelukt Peter...
Na... of mijn vouwwerkje straks zo strak is? Pfoeh!

Nu nog een Flipper-Delta-anker Peter? Even gluren bij Wortelboer. Mooie site, ook voor afmetingen van de onderdelen. Vrees dat ze Bas zijn maatje anker niet hebben. Gr. Klaas.

Nou klaas ik teken me rot, maar de afbeelding is erg onduidelijk, kan er geen touw aan vast knopen :(
Grt peter.

Ziet er uit als ankers met 'bite' alleen als de bodemgesteldheid er niet naar is...
Er zal vast menig overijverig anker verloren zijn geraakt.
Veelsoortige constructies. Verhelderend.

Gaat me om de constructie klaas, en die zie ik niet. Dat is lastig tekenen zonder dat.
Daar stop ik mee, ben al 6 uur bezig.
Grt peter.

Nou, daar mag je best trots op zijn Peter. Het zwarte ankertje dat ik in het café liet zien is ook schaal 1:25. En bedankt dat je mijn "verzoek" hebt ingewilligd. Mooie aankleding voor het achterdek van je Enterprise. Hoe ver ben je nu met de afwerking? Nog grote dingen op je to do-lijst? Gr. Klaas.

Dank klaas, heb mn best er op gedaan :D
Railing van de romp moet er nog op, mn zwart nogmaals schilderen en bij goed droog de romp vernissen met epoxi.
Zal vast wel nog wat vergeten, maar hij nadert zijn end.
Grt peter.

Back