Micropuller
Forum veteraan
Dan zou je toch minimaal ook sporen op de backplate moeten kunnen zien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan zou je toch minimaal ook sporen op de backplate moeten kunnen zien?
Dat is waarschijnlijk de goedkoopste optie.... Van het materiaal wat er van de drijfstang is geschraapt zal er ongetwijfeld wat in de lagers terecht gekomen zijn waardoor die ook aan vervanging toe zijn.
Een nieuw Force blokje zal goedkoper zijn als een rebuild.
In die prijs klasse moet je hier ff kijken : Alpha Plus
Als je een bocht met ronde motoraansluiting hebt komt het helemaal goed![]()
1 van de forumgebruikers is de importeur van deze motoren.....
Bart_Banaan oftewel JaapDie zal de onderdelen voorziening vast wel op orde hebben of anders gaan krijgen
90,- voor een rebuild setje (5+2versie zuiger/cilinder+gemonteerde :!: drijfstang) is ook geen geld. Vaak ben je al meer kwijt voor het enkele zuiger/cilinder setje en komen dan nog de pistonpen , clips en (dure) drijfstang er nog bij...
Uitlaat kun je sowieso proberen , zolang het maar een uitlaat voor een 3,5cc of groter is.
Als je geen wedstrijden rijd is het laatste beetje winst die de perfecte uitlaat levert niet van belang
Belangrijkste is de uitlaatbocht , zolang het er 1 van dit type (ronde uitlaatpoort) is komt het wel goed :
Novarossi Off Road Short Manifold (New Smooth Flow Design) [NVR41021]
Koppeling moet zonder problemen passen.
die bocht heb ik maar dan zit mijn uitlaat vast door een rubber
Enuhm, heeft er iemand wat ervaring met de Picco P3 .21 ?
Is dit een degelijk motortje? makkelijk af te stellen?
Let wel even op dat de Alpha Plus motoren geen trekstarter hebben en er momenteel ook geen trek/rotostart backplate komt. Dus in dat geval zal je een startbox moeten aanschaffen.
De Picco is een prima motor die veel 'bang for the buck' geeft...