TIMBERWOLF
Forum veteraan
ik plaats de foto s via de upload bestand, gaat ook uitstekend en kies groote foto.
grt timberwolf
grt timberwolf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als een model klaar is verwijder ik de foto's weer omdat dat volgens de mods. dan weer een oud draadje is.
Waarom plaats je dan foto's in een verslag als je ze zelf zo klein wilt hebben dat ze net alle details niet laten zien?is er een manier om de weergave iets te verkleinen
Hier een groot formaat foto van de Rcg server , hij wordt nu dus WEL automatisch geresizedals je er op klinkt word de foto op ware groote weergegeven. Voorheen gebeurde dit dus niet.
Geen last van op dit nieuwe forum, vroeger duurde het wel een tijd.Een post met meerdere 16 megapixel foto's is nog steeds niet prettig laden voor de lezer....
Mods jou verteld dat je draadje in de vernieling moet helpen door fotos te verwijderen als je klaar bent met een model? lijkt me sterk.......en al helemaal niet volgens het beleid.Ik plaats ze in mijnalbum.nl.
Het is alleen heel erg bewerkelijk.
Ik weet tenminste geen manier om bijvoorbeeld 10 foto's tegelijk te plaatsen.
Mocht iemand een manier weten hoor ik die graag.
Als een model klaar is verwijder ik de foto's weer omdat, dat volgens de mods. dan weer een oud draadje is.
Dat is bij de vorige foto verwijder sessie me jaren geleden verteld.
Met mijn smartphone verstuurd
Het was destijds in het bouwverslag van de hektor van Beineke.Mods jou verteld dat je draadje in de vernieling moet helpen door fotos te verwijderen als je klaar bent met een model? lijkt me sterk.......en al helemaal niet volgens het beleid.
Het is zo onlogisch dat ik de grootste moeite heb om dit als waar aan te nemen......
Bemerk ook dat jij ėen van de weinigen ( zo niet de enige) bent die dit doet. Het is dus zeker niet het standaardbeleid op MBF. Meer zelfs, posts verwijderen is tegen het beleid in dit met het oog op het leesbaar houden van de draadjes. Dit zelfde beleid zal ook voor fotos gelden.....
Stevo
schuif de aanwijzer van je muis rechtsboven op je naam (naast postvak in / meldingen)Ook zou ik graag veel minder subfora willen hebben
Als je je kijkers weet te boeien komen er vast wel antwoorden.kan je weer niets over een sleephaak vragen.
Als ik zie hoe er nu omgegaan wordt met mensen die veel foto's kwijt zijn is het voor mij een bevestiging
Ik heb veel subfora uitgezet.
Daardoor sluit je juist mens uit.