Waar zijn alle actieve forum leden gebleven?

dat heb ik allemaal niet hoe krijgen jullie dat wel te zien en ik niet?

.
En als je nu helemaal onderaan dit draadje kijkt terwijl je dit leest, zie je dan ook niet dit vlak?
(maar dan met jouw avatar ipv de spitfire en whirlwind)

full

Groeten, Ramses
.

.
He, da`s vreemd??!
Je mist een hele invoeg- en opmaak regel in je "typeschermpje"...
Zou het iets met de door jou gebruikte browser te maken kunnen hebben?

Misschien dat een moderator je hiermee kan helpen?

Groeten, Ramses
.

Dank ramses, ik had geen zin om een schermafdruk te maken, te bewerken in een fotoprogram, het te uploaden naar picasa, de url te pakken en hier te plaatsen. :D

Vandaar dat ik foto's minder belangrijk vind eerst moet het toegankelijk worden.
Bij jullie is dat blijkbaar wel zo.

Laatst bewerkt:
@ Harm: :D :D
@ Bertus: Ik heb er helemaal geen verstand van, maar misschien is het de weergave door jouw browser?

Groeten, Ramses

Ik gebruik trouwens windows 10 weet niet of dat wat uitmaakt.
Alle hulp is welkom.

Ik heb het forum in twee browsers geopend maar dat maakt niets uit.

Laatst bewerkt:
.
Ik moet toegeven dat in dit nieuwe forum het plaatsen van foto`s niet alleen eenvoudig gaat,.. het re-linken van de oude "onzichtbare" foto`s gaat nu een stuk eenvoudiger dan in het oude forum! En da`s momenteel wel erg welkom.... ;)

Ik denk dat als je jouw probleem met de forumweergave hebt opgelost Bertus, je versteld zal staan van de eenvoud van het plaatsen van foto`s momenteel.
Ik hoop dat het snel voor je opgelost is,.... en dat je inziet dat het terug plaatsen van de foto`s in jouw draadjes door velen gewaardeerd zal worden!

Succes!
Groeten, Ramses
.

.
Hoi Rhelie, vreemd!?

Is de gebruikte versie van Windows of de gebruikte browser hier dan misschien van invloed op??
Ikzelf werk bijvoorbeeld met Windows Vista Business en Mozilla Firefox.

Groeten, Ramses

Windhoos xp en W7 met google chrome geven dat veld wel weer.
Zou het door dat fantastisch verse, opnieuw verbeterde, nog krachtiger en compactere W10 komen?

Dat windows 10 is geweldig.
Ik kon pas ook al geen vakantie boeken, een dag voor de update naar 10 kon het gewoon, nu niet meer.
Scheelt wel bergen geld.;)
Zal windows dan de boosdoener zijn?
Internet exploder heb ik nu niet meer, het is edge geworden en met crome werkt het ook niet.

Ik typ nu een bericht met de laptop en voeg emotions toe met mijn smartphone
Geen wonder dat jullie zo snel klaar zijn.

Laatst bewerkt:
Zoek de oorzaak daar eens. Intussen vraag ik aan het forumbeheer om je settings eens na te kijken

Stevo

Dat zou fijn zijn alvast bedankt.

Maar misschien ligt het aan windows 10 kan daar ook naar gekeken worden?

Straks gaat dit draadje nog vruchten afwerpen hahahahahahahahaha.

Volgens mij doet het dat al...
Er worden draadjes gerepareerd, het plaatsen van foto`s wordt inzichtelijker, jij bent op de weg "naar voren", etc... :D

Groeten, Ramses
.

Back