Waar zijn alle actieve forum leden gebleven?

Als wij dan morgen jullie weertje krijgen, krijg jij dat van ons.;)
De mussen krijgen hier zwemles en de goudvissen kloppen op de deur, of ze naar binnen mogen.:D

Uhm eentje maar een heel werk voor 1 likje.[emoji14]
Was dat hier allemaal met die likjes?....mijn hond geeft likjes ( mijn madam ook tijdens het euhh betere werk dit geheel terzijde).

Likjes geven doe je met je tong. Als jullie elkaar likjes geven heb je volgens mij wat problemen [emoji12]

Stevo

lijkt me lekker.
Ben al een uur bezig om een ander te helpen, alles pleite.

Ik weet niet hoor maar als iedereen elkaar gaat likken, blijf ik uit de buurt, als visueel ingestelde heb ik daar toch echt hele slechte beelden bij.

Uhm ik ga er over nadenken, maar ben echt stellig van mening geweest dat jullie als mods en beheerders foto's totaal onbelangrijk vinden.

Ik moet hier toch even op reageren Bertus. Ik heb in verschillende draadjes uren werk zitten om foto's van mensen te herstellen die bv door het verplaatsen van foto's waren verdwenen (buiten schuld forum om). Bv het verslag van Jan Walpot over de Maarten. Zo zijn er nog wel een aantal waar ik vele uren in heb zitten. Op een forum zijn foto's een van de meest belangrijke dingen dus laten we dat voor eens en voor altijd duidelijk hebben.

@Baggeraar soms ben je een p.i.t.a. maar respect voor het terugplaatsen van je foto's. Ik weet uit ervaring dat het veel werk is met allemaal herhalende bewerkingen.

Jarenlang kwam ik hier meermaals per dag lezen. Maar sinds de MBF herstart vind ik er niets meer aan. Heel jammer want MBF was een grote bron van info en vertier. Ik heb geen moeite met een nieuwe lay out of andere features maar dit forum mist gewoon zijn oorspronkelijke karakter. Ik merk ook dat veel gewaardeerde forumleden hier niet meer te vinden zijn.

Back