Waar zijn alle actieve forum leden gebleven?

Tsja, die waterkokertjes heb ik er ook zat van verkocht bij de helivliegers. nog dank voor het ontwerp.
Ik wist niet dat jij ook die emmers verkocht, of bestel jij ze bij mij ?

Ssssssshhhht! Niet verder vertellen.... daar zit nu juist de winst in.... Hoe kun jij ze eigenlijk maken voor die prijs, joh?

Doe net of ik ze zelf verzonnen en gemaakt heb... Wat dat betreft dank aan Harm voor het terugzetten van de plaatjes: die laat ik dan zien aan geïnteresseerden, komt heel overtuigend over....

Laatst bewerkt:
smiley-big.jpg

Lijkt weer steeds actiever te worden hier. Dus draadje kan weer dicht? Of is het klaar met dat ge-emmer?

Ja, maar dat is helemaal niet leuk.... daar valt niets te jatten en dan met andermans ideeën op de commerciële toer te gaan... Where's the fun in that?

Is meer voor op de binnenzijde van een raam; woonkamer of (naast) de voordeur.
Roel kennende heeft hij vast wel een ludieke plek gekozen.

Erwin: MP wil ons op slinkse wijze laten weten dat hij een flatscreen-TV heeft gekocht.
Dat moetwel, want als zijn woonkamer even groot is als mijn (beneden-)toilet, past hij er met een ouwe beeldbuis-TV niet in.

Vast boven zijn bed.. :)
Niet direct waar ik aan zat te denken, maar we weten het niet he?

Erwin: MP wil ons op slinkse wijze laten weten dat hij een flatscreen-TV heeft gekocht.
Dat moetwel, want als zijn woonkamer even groot is als mijn (beneden-)toilet, past hij er met een ouwe beeldbuis-TV niet in.

Die MP. Dat hij ooit nog met zijn tijd mee zou gaan.
Weggooien zal hij die oude buizenbak vast niet, dus het zal wel zo iets gaan worden.

creative-aquariums-5.jpg

Back