BorisB
Forum veteraan
Nee blij dat je ermee eens bent dat dit topic hier niet hoort. Dat is nou wat ik ook duidelijk probeer te maken.Het eerste heb ik niet gelezen (updaten).
Het tweede ("is niet echt waar een forum voor staat"):
Dit forum is ooit opgezet als "technisch" forum. Voor modelbouwers, door modelbouwers. Niet als semi-juridisch platform. Natuurlijk kan daarover van gedachten worden gewisseld, maar voor juridische haarkloverijen moet je op een forum voor juristen zijn.
Mijn reactie op het filmpje wat door Blik geplaatst is:
Een mooi voorbeeld hoe het zou kunnen. Waarom nou weer meteen muggeziften en mieren**ken of die multi al dan niet boven een weg hing?
Als ik het zo bekijk zit er een behoorlijke groothoek/fisheyelens op de camera, dus dat is uiterst moeilijk in te schatten. Het lijkt in ieder geval (afgaand op de beelden) 100% beter dan het filmpje van meneer Sven in Noord-Holland.
Het was geen fisheye lens als je goed had gekeken en het was echt wel boven de weg.
De topic gaat over wetgeving en discussie erover dus als je hier een filmpje post moet je verwachten dat het helemaal 100% volgens de regels was en een voorbeeld voor anderen. Voor zover we hier kunnen zien was dit niet zo, want deze was boven een weg buiten bebouwde kom. Ook al zijn het getrainde piloten met alle bewijzen is het geen excuus om de wet te overtreden lijkt mij? De weg was absoluut niet afgesloten, want je ziet duidelijk nog nietsvermoedende autos voorbij rijden.
Als iemand die erbij wad het kan beargumenteren dan graag?
Nogmaals ter info. Ik zit er persoonlijk niet mee, maar het is een wetgeving discussie.