Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie ook... Maar wat ik tot nu toe begrepen heb was hij zonder toestemming van de eigenaar foto's aan het maken.
... en ...Wat ik heb begrepen is dat er spullen naar de heli in Maleisië zijn gegooid waardoor deze neerstortte. Hoe onfortuinlijk dat ook mag zijn, onkunde van de piloot was niet de oorzaak. ...
Als het mogelijk was dat mensen iets naar zijn heli gooiden, vloog hij op een ongeschikte locatie, want mensen ongecontroleerd in de buurt, en dat is wat mij betreft ook onkunde.Die versie had ik nog niet gezien, dank je. Beetje vreemd aangezien wat er wordt gegooid de heli niet eens raakt. Denk eerder dat de piloot afgeleid werd.
Trouwens voor het vliegen met profesionele drones is er al een regeling met brevetering.............. een oud leerling van mij in het modelvliegen heeft dat vorige week behaald en mag nu bijna overal ter wereld met die drones vliegen, en ja ook boven publiek en zo.
Ik zou je huiswerk nog maar eens een keer doen.
Brevet bestaat idd maar is NOG niet verplicht.
Boven publiek??? Echt niet!!!!
Ik denk dat jij drones bedoelt in de form van militaire doeleinde oid
En al zou het mogen dan nog ben je niet goed bij je hoofd en er is ook geen verzekering die dat dekt.
Bij mij staat het zelfs apart in de polis voorwaarde.
Ik geloof dus helemaal niets van je verhaal
Nope, commerciele drones. En de verzekering is geen probleem voor deze omdat het om bedrijven gaat, daar is het verzekeren anders geregeld als bij particulieren. De drones waar ik het over heb zijn trouwens geheel voorgeprogrameerd, een "modelbouwzender" is er niet meer voor nodig, wel een pc, laptop of tablet-pc. En ja, het is een Nederlands product. Deze drones zijn zelfs goedgekeurde luchtvaartuigen.
denk niet dat de pro,s de lul zijn , maar juist eens kwaliteit kunnen leveren voor een normale prijs.
de hobbyisten , mogen dan alleen nog maar op hobbyvelden vliegen.
er word dan stevig gehandhaaft , en gecontroleerd door de "Politie te lucht"
brevet ongeveer 1700 Uk pounds , incl cursus
dan nog officieel PH-inschrijving
Eerder gepost door digitech. Die speelgoed dingen mogen dan überhaupt niet meer behalve op de club
Puur uit intresse, waar kan ik info vinden over de door jouw bedoelde Drone's?
Uit Den Haag
samsung tabletmet een illegale app noem ik niet een echte goedgekeurde RC controller
Zero uav erop
Uit Den Haag
samsung tabletmet een illegale app noem ik niet een echte goedgekeurde RC controller
Zero uav erop