Micropuller
Forum veteraan
De enige mensen die ik hier in een kramp zie schieten zijn mensen die allergisch zijn voor regelgeving. Er ligt een nieuw voorstel en allemaal schieten ze meteen in de calimero-modus. Heb je bewijzen voor je bewering? Zo niet, dan is het slechts een insinuatie. Denk je nu echt dat de regering zich laat beïnvloeden door een paar broodvliegers? Ik denk eerder dat de voorgestelde strengere regels een gevolg zijn van het misbruik wat veel wildvliegers op dit moment van hun vrijheid maken. Misschien eens de hand in eigen boezem steken, vóórdat er allerlei complottheorieën de lucht in geslingerd worden?
Eerlijk gezegd snap ik sowieso niet waarom menigeen hier zich zo druk maakt. Ze hebben in het verleden al vaak genoeg kenbaar gemaakt dat ze schijt hebben aan regels als die hun even niet goed uit komen.
Eerlijk gezegd snap ik sowieso niet waarom menigeen hier zich zo druk maakt. Ze hebben in het verleden al vaak genoeg kenbaar gemaakt dat ze schijt hebben aan regels als die hun even niet goed uit komen.