Ik heb net een belletje gekregen van de persoon die mij op de dag op Soesterberg heeft staande gehouden, de zaak gaat naar de luchtvaartpolitie en kan dus nog 'leuk'gaan aflopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De 'regelgeving' is er al!!!Volgens mij zit er wat "in de lucht" qua regelgeving.
De handhaving ook niet, al lijkt daar nu dus wel wat mee gedaan te worden.
Afghanistan dan is de verleiding groot. Vervolgens worden het slaven van de drugskartels en die zijn nog erger dan ISIS.
Ik heb net een belletje gekregen van de persoon die mij op de dag op Soesterberg heeft staande gehouden, de zaak gaat naar de luchtvaartpolitie en kan dus nog 'leuk'gaan aflopen.
Adviesje, neem dan die Ficq als advocaat, die verdedigd zelfs potentiele overvallers/moordenaars, zelfs als ze al hemelen zijn.Nou ik zou er vanacht niet van slapen!!!! Kiss your life goodby!!!!!!
Eerst de formulering van het OM afwachten en in bezwaar gevolg door een
Beroep gaan. Altijd ontkennen. Vlogen er zweefvliegtuigen op het moment van staande houding? Soesterberg is geen luchthaven meer. Dus ik voel een sepot
Opkomen
In noodgevallen is het wel erg rustig schoffelen en er is groen zat voor een taakstraf hahaha.
Sterkte
Thom,
Probeer in ieder geval te achterhalen of dat bord waar in dit draadje sprake van was, met de tekst dat modelvliegen daar verboden is, er al stond toen jij daar "betrapt" bent. Dat is mi het enige vergrijp waarvoor je mogelijk strafbaar bent.
En ach, krijg je een taakstraf dan vind ik dat met het publiceren van dit draadje je al een leuke straf "uitgezeten" hebt. We leren er allemaal weer wat van en dat is meer waard als een geldelijke boete.