Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik deze foto zo bekijk dan zitten de rolroeren gewoon in het midden gescharnierd, in ieder geval niet zoals bij jouw op de tekening aan de bovenzijde
Met mijn servo ziet hij er dan zo uit:
![]()
Zou het zo ok zijn?
Zou ik zeker niet doen zo! Je macht- en last-arm zijn zeer kort zo, en je gaat veel speling op je roervlakken krijgen. De minste speling in het hele systeem geeft een grote speling op de uiteindelijke achterkant van je roer!! Voor spelingvrije aansturing zijn grote controlhorns een must!
Mhhh, over dat rolroersysteem.
Het kan wel, ik heb zo ook mijn aansturing gehad op mijn Snoopy II, zowel op de flaps als op de rolroeren.
Op beide geen problemen en overmatige speling ondervonden.
Dus het kan zeker wel.
Wat betreft die rode lamp......
Even geen idee, op de ene kist zit ie wel en op de andere niet?!?!?!?
`t zou een soort beacon light kunnen zijn maar dan wel op een rare voor mij nog niet eerder gezien plaats..................
Misschien dat Eric (jetpropdlx) of een ander hier wat meer over weet???
Het rolroer scharnier is op zich wel redelijk makkelijk te maken lijkt mij.
Laat uit de vleugel 3 triplex rolroeruithouders komen, en plaats een stangetje op de juiste plek dwars door het rolroer en de triplex uithouders heen en klaar.
Van te voren even een tekeningetje maken op schaal om de juiste plaats te kiezen en voila ;-)
even een tekeningetje gemaakt
Alleen weet ik even niet wat de beste manier is om die ronding in de achterlijst van de vleugel te maken.