WACO SRE 1/6

Je weet wel dat trouwen de laatste kwajongensstreek is die je kunt uithalen.

daarom ben ik niet getrouwd.

Han.
haha, jaap waarschuwde me pas op de chat ook al :rolling:

degenen die dat beweren hebben gewoon de verkeerde vriendin / vrouw :teacher:

Van Harte Kim!!! :celebrate:

Best een goed excuus voor het uitblijven van updates, hop gemeentehuis in, paar pilsjes vanavond en morgen snel terug naar de bouwplank ;) :hammer::proost:

Ik wens in z'n algemeenheid altijd iedereen het allerbeste, maar de mannen die gaan trouwen zeker!

;)

Kim, van harte, mooiste dag van je leven! :yes:

Jitze: is eigenlijk nog wat aan de jonge kant, maar aan de andere kant: wat goed is, komt snel.

Zet 'm op! :p

jan.

Jitze: is eigenlijk nog wat aan de jonge kant, maar aan de andere kant: wat goed is, komt snel.

Zet 'm op! :p

jan.
Klopt, ik voel me bij tijden ook nog redelijk jong. Maar anderzijds, het heeft lang genoeg geduurt. Waarop zouden we nog wachten?

(niet doorvertellen: mn vriendin/verloofde is 1,5 jaar ouder)

"In voorspoed en gebrek aan balsa!" Veel geluk, Kim.

Ik ben nu bijna tien jaar getrouwd. Er gaat geen dag voorbij zonder knuffel en we hebben in al die tijd nooit (echt) ruzie gehad ... dus ik kan je vertellen dat het bestaat.

Tja, ik was 22 en mijn vrouw 23 toen wij gingen trouwen.
Ik ben nog steeds gelukkig getrouwd.

:D Gefeliciteerd en gelukkige jaren samen , wij pas een paar jaar getrouwd (5 jaar ?? geen iedee man hé maar , mijn vrouw helpt me wel herinneren :mrgreen: :mrgreen:) naar een korte kennismaking van 12,5 jaar :) en dat met een man die verslaaft is aan modelbouw.

Maar even ontopic maar weer zeer leuke bouwdraad, heb altijd zeer veel respect voor die gene die tijd nemen om een leuk draadje te maken en vanaf een tekening met een grote voorraad hout een vliegtuig maken :thumbsup:

[edit] Hoe was het ook alweer modelbouw toch ipv modelvlieg :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Getrouwd!!!

Dankjewel allemaal!
Jitze, ik hoop dat jouw trouwdag net zo mooi wordt!!

Wij zijn net terug (gisterennacht) van huwelijksreis naar Tunesië, een indrukwekkende maar ook heerlijke week.

Nu in de komende twee weken mijn afstudeerproject afronden. Daarna krijgen we 16 juli de sleutel en wordt het flink klussen voor de verhuizing... Ben bang dat het dus nog effies gaat duren voor de Waco, sorry...
Maar wel goed dat ik alvast lid ben van de nieuwe vliegclub (Oss), is dat alvast geregeld :)

kimensasgetrouwd.jpg

Zoals Ralf al opmerkte "een plaatje" :yes:

Geniet ervan en we zien tzt wel weer een update.

Leuk om te zien en jullie hadden heeeerlijk weer zo te zien!

Met nog 1,5 week te gaan begin ik hier af en toe de kriebels te krijgen ;)

Jitze, breng haar na de huwelijksnacht een extra uitgebreid ontbijt op bed met vers sap, een bloemetje en wat nog meer ... laat haar even genieten en zeg dan dat ze nu weet hoe je het de rest van je leven wilt hebben. :D

Zo, de verhuizing is ook achter de rug. Nou ja, grotendeels dan.
Er moeten nog een hoop 'kleine' dingetjes gebeuren maar dat komt allemaal wel goed. Niet onbelangrijk, is mijn hobbyplekkie natuurlijk. Onze oude eettafel staat nu boven op de 'berging' (een soort overloop op de bovenste verdieping maar is meer een kamer met drie muren, zonder deur, waar ook de wasmachine staat) en wordt mijn hobbyplek.

De computer staat ook in die ruimte dus dat is wel handig. Ik hoef alleen nog wat spullen die op die tafel liggen uit te zoeken en op te ruimen, en ik kan weer aan de slag met de Waco. Mijn Cherokee ligt ook nog even in de weg op die tafel, die moet ook zijn opbergsysteem krijgen in deze ruimte. En dan nog iets van een kastje met laatjes of zo zoeken voor mijn hobbyspulletjes.

Ik heb zin om weer aan de slag te gaan, dus dat biedt wel motivatie om die dingen geregeld te krijgen! Tot snel!

PS Jitze: ik hoop dat jullie trouwdag mooi was.

Back