Het is weer eens tijd voor een update, er is weer aardig aan de details geknutseld.
Ik heb een rek gemaakt voor de 2e rhib, en uiteraard ook een rhib.
Deze rhib heb ik weer op dezelfde manier gemaakt als de vorige alleen heb ik hier de afwerking van details en interieur niet veel aan gedaan, er zou immers toch een alles bedekkend zeil overheen komen.
Dit dekzeil heb ik gemaakt van alluminiumfolie met secondenlijm rond de rand vast te zetten en in het midden van het bootje een verhoging geplaatst (stuurconsole).
Verder vond ik de details op de schoorsteen niet zo mooi, op de waker (en houston) zitten voor de roosters in schoorsteen ook openstaande luiken.
Dit mocht van mij niet op mijn model onbreken, dus plastic stripjes er op gelijmd en geschilderd.
Als laatste erger ik mij nog steeds kapot aan het feit dat ik nog steeds geen schroeven heb :?

.
Propshop reageert duidelijk niet op mail (voor ik ging bestellen wilde ik weten welk schroefdraad er in de 15 mm schroef zat...).
Het liefst vind ik nog een goedkoper alternatief, 15 euro per schroef vind ik wel een beetje veel 8O .
Dus... wie mij kan :help: en..... graag

.
Ohja de fotos..:
Gr robin