Walkera QR X350 GPS Drone

Walkera aanrader of niet ?

Wat ik in dit topic wel een beetje mis:

Is de QR-X350 nu wel of niet een aanrader?
Zijn er vreemde zaken mee?
Of is zowiezo een multicopter alleen 'leuk' voor het filmen (of FPV) en kun je voor het vliegen op zich beter een helikopter nemen?

@Tom,
Bedankt voor jouw antwoord. Heb ik toch nog wel een vraagje over (gaat over het ingebouwde kompas). Als je dat kalibreren niet doet, of niet goed, gebeuren er dingen die je absoluut niet wilt.

Wat gebeurt er dan ? Ervaring mee ?

Tsjaaa, ik zou zeggen, doe een blinddoek om en oordopjes in en ga de straat op!
Daar lijkt het aardig op.

In veel gevallen zal bij gasgeven een niet gekalibreerd model spontaan omkiepen. En als het al vliegt dan werkt GPS-hold niet en de thuiskomfuctie zeker niet.

Daarnaast een heli en een multi is vergelijken van de beroemde appels en peren. Het zijn twee verschillende zaken. Beide vliegen!

Hetzelfde als een onderzeeërs, boot en hovercraft. Allen varen!

Het grootste verschil vind ik, is de (veel) grotere stabiliteit van de multicopter.

Is de QR-X350 nu wel of niet een aanrader? Het was mijn 1e RTF Quad dus ik kan niet echt vergelijken. Bij mij vliegt hij prima en voor het geld voldoet hij prima hoor.
Zijn er vreemde zaken mee? Denk dat elke Quad/controller issue heeft. Met de laatste fw update en de low voltage mod ben ik er heel tevreden mee.
Of is zowiezo een multicopter alleen 'leuk' voor het filmen (of FPV) en kun je voor het vliegen op zich beter een helikopter nemen? Ja het is wat saaier dan Helicopter vliegen, FPV is dan weer wel heel erg leuk natuurlijk. Ik vlieg zowel heli's en multicopters nu en ze hebben beide hun charmes.

Meer info vind je vooral hier :-) heb je we leven wat te doen ha ha

Walkera QR X350 - RC Groups

Ja inderdaad lichte trilling (en een klein beetje jello-effect) maar heb er nu weer een extra laagje schuim tussen gelijmd.

Moet hier nog mee proefvliegen.

Besteld bij HobbyWOW.
Volgende week binnen!

Die van mij van GLB heeft een kapotte motor...en ze kunnen links en youtube niet openen...dus willen ze foto's lol....hoe kan je nu op een foto zien of iets nu wel of niet werkt :showass:

Ik heb Banggood de prijs laten verlagen ha ha :p

Dear customer,

thanks for your message.

after full consideration,

price of the walkera gimbal will drop to $109.99.

thanks again for your valuable information.

best regards,

Sophie

-------- You fill out the information ---------

item no: SKU118012

price: 114.12

url: Walkera G-2D Brushless Camera Gimbal for iLook / Gopro Hero 3 / Sony Camera - Camera Gimbal - Quadcopters Parts

notes: At hobbywow its 99 $ - 5 $ coupon = 94,- $ 10,12 $ shipping makes it 114,12 $ total.Best regards,Jeroen

Weet er iemand een idee welke versie er nu op zou staan als je hem nu koopt, ik heb hem vandaag ontvangen? En welke lipo met de hoogste Mah past er in?

Back