Wat schrijf je aan de reparatiedienst?

Jan, dat je nog vele jaren mag genieten van andermans ongemak. (net als ieder ander hier).

Mocht je ooit een ander schuurtje zoeken (en bereid bent dat te delen met wat schaapjes en een wisselend aantal kipjes) dan is dat zeker bespreekbaar aan tafel vier.

Jan, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Ik hoop dat je nog heel lang door zult gaan .... en dat ik weinig gebruik zal hoeven te maken van je, overigens prima, service.
Grtz,
Jan

Ben ik nog net op tijd.....:eek:

:beer: Gefeliciteerd! :feli:

Zo lang heb ik het beroepsmatig niet uitgehouden in de electronica. Had ik misschien ook maar voor mezelf moeten beginnen.:rolleyes:;)

Jan van harte gefeliciteerd met dit 50 jarig jubileum! Enne ik heb ook al een karweitje voor je hahaha. Kan ik een dezer weken mijn Multiplex Evo naar je opsturen? Ik vrees dat er een potmeter gesneuveld is. :-(

Groetjes Robert

.
Van harte gefeliciteerd Jan! :feli:
50 jaar bedrijfshistorie en 30 jaar onder jouw gezag.
Daar hoort een jubileumkuipje bij! Hij is in de maak:

kuferei_2011_212.jpg

Proost! :beer:

Groeten, Ramses
.

TADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

:beer::bier::beer:

We zijn nu 5 jaar later, dus laat de felicitaties maar weer komen. Om het geheugen op te frissen en voor alle nieuwelingen:

op 1 februari 1966 werd Robbe Technische Dienst Nederland opgericht. Precies 20 jaar later, op 1 februari 1986, nam ik het bedrijfje over. Vandaag vieren we het 55-jarige bestaan van de zaak, waarvan ik de laatste 35 jaar voor mijn rekening nam. Morgen begin ik dus aan m'n 36e jaar.

Inmiddels wordt er wel overwogen een keer te stoppen. De werkzaamheden zijn niet echt meer kostendekkend en de lol is er een beetje af doordat er steeds minder op componenten niveau wordt gerepareerd.

RESPECT en Gefeliciteerd Corrien/Jan.
Een hele prestatie ...
In ieder geval en hoe je ook verder gaat...alle gezondheid.!!!

Laatst bewerkt:
Jan, :thumbsup: van Harte met deze mijlpaal , en ook bedankt voor de vele reparaties en controles die je hebt uitgevoerd ( bij mij de afgelopen 40 jaar)
Ik wens je nog vele jaren in goede gezondheid toe :thumbsup::thumbsup::bier::bier::beer::bye:

Back