Wat was jouw crashschade?

Het gaat erop dat de rx die nog aan stond blijkbaar overstuur kan raken door een signaal van de zender dat bedoelt is voor een ander model. Maar als alles weer is opgebouwd dan zal ik het eens testen in de garage. Maar dan zonder bladen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Met mijn ff10 heb ik nog geen mogelijkheid om aan telemetrie te doen..
De mijne kan wel 2 ontvangers tegelijk sturen, geen enkele vorm van terugmelding vanaf de ontvanger...

Jeetje...8O

Toen we nog gewoon kristallen hadden, en iedereen nog WIST dat je even op moest letten.....:confused:

toen was dit geen enkel probleem.....:rolleyes:

Nog langer geleden, toen we nog geen modelgeheugens hadden, moest je ieder model aan je zender aanpassen, toen KON je geeneens dit soort problemen hebben :cool:

Het is ANDERS geworden.... maar niet per se "beter"....:p

Groet, Bert

ach...
je hoeft er minder rekening mee te houden dan vroeger.
In zoverre is het beter.

Maar sommigen zijn niet gewend hier op te letten, en die komen zulke dingen vanzelf een keer tegen.
Hou je de standaard regels aan in de omgang met een zender/ontvanger combo, is er niets aan de hand..

Gelukkig wordt het allemaal steeds beter, toen ik mijn eerste E-helie aansloot ging hij meteen volgas, gevolg: een worsteling met het model, kapotte bladen, gestripte tandwielen, en een sjagrijnige eigenaar :(

Dan pakt het nog heel gunstig uit.
Je werkgever bellen voor een andere functie
ivm missen van enkele onderdelen van jezelf is gekker

pizmo failt zijn nederlands wel minder als jou uwe

Dan moet je natuurlijk zelf ook perfect Nederlands typen Bas ;).

Het is Nederlands en "minder dan jou" :) of in die zin "minder dan jij" en Uwe met een hoofdletter.

Maar Uwe typt Nederlands Duits :D en dat doe je goed Uwe !!

@ Pizmo...man man wat een pech heb jij zeg, succes weer met de bouw :p.

Het is Nederlands en "minder dan jou" :) of in die zin "minder dan jij" en Uwe met een hoofdletter.

;)welnee. Dat was ook perfect nederlands:rolleyes:
Zonder gelderlandse spelling:p.
Haha. Bedankt

Flinke collectie in je onderschrift.
Vlieg je daar allemaal nog mee ?

;)welnee. Dat was ook perfect nederlands:rolleyes:
Zonder gelderlandse spelling:p.
Haha. Bedankt

Flinke collectie in je onderschrift.
Vlieg je daar allemaal nog mee ?

Ha ha mijn d's en t's zijn ook niet best hoor Bas. Ja ik vlieg nog steeds alles ;) maar er is nog meer maar dat past er niet bij in het onderschrift ha ha. Inmiddels ook al een aardige verzameling multicopters....het wordt krap hier binnen :p.

Je hebt een heli virus en je hebt een hardnekkig heli virus dat laatste heeft Schiksie last van. (:
Pas maar op straks staat John Williams bij je aan de deur Help mijn man heeft een hobby.
Grtj André

Laatst bewerkt:
Hmm daar dreigt mijn vrouw ook wel eens mee. Maar gelukkig hoeven we er geen dingen voor te laten ;)

Gisteren was ik aan de beurt

full
full
full

Te ver van me af.
Oriëntatie kwijt.
Throtle hold. En met gang t water in.
Water 8 meter hoog.
Dus spectaculair was t wel.
Veel te ver weg. Eigen schuld. Duur lesgeld