Onzin, meeste die je tegenwoordig in VR6jes ziet rijden zijn sjonnies, betekend nu dat ik Volkswagen niet meer moet liefhebben omdat er een paar sukkels in rijden?Precies, en dat is meteen wat me niet aanstaat aan apple. de 'fanboys'.
Apple spul werkt, maar 't is niet het een en alles. en dat Apple een Hype is, mwoa, daarvoor is het al te lang gaande. echter, zou je Windows dan ook een Hype meoten noemen? Volgens mij word daarvan namelijk net zoveel verkocht.
sterker nog,ik denk dat in nederland nog steeds meer mensen een pc op windows gebruiken dan op MasOS of hoe dat tegenwoordig ook moge heten.
Ik kan er in ieder geval niet mee zitten. Voor mij is de keus gemaakt ivm werk, die software krijg je onder apple gewoon niet aan de praat. op m'n pc thuis heb ik net 2~3 maandjes Windows 8 staan, dat bevalt me tot nu toe ook prima.
Nu weet ik dat jij ook een VR6 rijdt en die zover ik weet helemaal standaard is, dan 'lijdt' jij eronder omdat jij niet zo bent.
Kijk eens voor de grap hoe snel de gemiddelde internet hier in Nederland is, 8,6mbit is gemiddeld.
In een tijd waar 120mbit al te krijgen valt, wat ik hiermee wil zeggen is dat Nederland qua computers best wel traag gaat.
Vele vinden hun Pentium 4 of Core 2 Duo ruim voldoende en hebben geen nood aan een snellere pc, of een duurdere pc want de meeste willen niet teveel geld investeren.
Zo komt het dat er minder Apple PC's voor komen, mensen kunnen of willen niet upgraden, of het nou naar Windows of Apple is.
En zoals Ad al vermeldt, Windows valt gewoon op de Intel generatie te draaien en dus ook alle Windows programma's.