Watervlieg splash-in Oss 28 april?????

Welke dag willen jullie, een zaterdag of zondag?

• liever op een zondag

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    408
Gefeliciflapstaart met je eerste vluchtjes.Ziet er mooi uit.Probeer zo vroeg mogenlijk aanwezig te zijn met de kanaalknijpers.Hoop trouwens wel dat het minder waait dan vandaag(een mooie strakke plas water is uiteraard het summum om daarop te vliegen).Ik zie het met groot vertrouwen tegemoed en hoop dat alles veilig en zonder craches verloopt om als het allemaal goed verlopen is een nieuwe datum te prikken voor de volgende meeting en om zeker niet te vergeten het uitwisselen van ervaringen.

Toch wel aardig druk op kanaal 64, tel er zo al zes, met mij er nog niet bijgerekend 8O ...

edit1: er zijn trouwens al 2x zoveel mensen ingeschreven als bij de schaalmeeting :lol:

edit2: en mocht ik een charter meenemen dan word het de ARF, de opknapper is nog lang niet af...

woeps
m,n twinstar heeft een tijd stil gelegen
ik hoop dat ik 'm op tijd af heb
hopelijk wel want ik kan alleen werken in t weekend

Zo hier dan de watermaiden met mijn Super Decathlon:
water maiden Super Decathlon op floats 6min 12sec / 15.3mb

Wij nemen de videocamera en analoge spiegelreflex met 300mm lens mee en hopen van deze dag een leuke compilatie te kunnen maken.

Het weer ziet er goed uit dus het gaat een geweldige dag worden :yes:

Ik zal Richard ook eens even contacten of we iets van een briefing hebben.
Is het misschien ook een idee om een deel van het strand af te zetten met lint oid zodat bezoekers niet "in de weg kunnen lopen"?

Ik doel dan op een deel van van de pits en naar het water zodat we veilig kunnen aan en afmeren zonder mogelijke "obstakels".

Net even Richard gesproken.

Rond 10:30 wordt er een soort van briefing gehouden voor diegene die dan al aanwezig zijn.
De vliegers die later komen worden persoonlijk op de hoogte gesteld.

Er is voldoende parkeer plek (+/-40 auto`s) aan het strand, Richard zet vrijdag de route uit dus dat zou geen probleem moeten zijn om deze lokatie te kunnen vinden.

Ook heeft Richard een rol bouwlint, een deel van het strand en het aan- en afmeer gedeelte zal dus afgezet worden zodat er geen gevaarlijke situaties kunnen onstaan met kijkers.

Richard zal vanaf een uur of 9 aanwezig zijn op de lokatie.

Op naar een geslaagde meeting.

Ik neem ook een geplastificeerde vergrote overzichtskaart mee (zie onder maar dan iets groter +/- 50 bij 50cm ;-) ) + een whiteboard marker, dan kunnen we op die kaart die bij het frequentiebord komt, aangeven welk vlieggebied en circuit aanbevolen wordt bij de heersende windrichting.
geffenseplas.jpg

Hoi,

Voor zover als het er nu uitziet kom ik met mijn oude Taxi met splinternieuwe motor en de Wingo op floats. Want die miste ik nog bij alle andere vliegtuigen. Ik gebruik kanaal 77.

Groetjes, Erik. :D

Krijgen we dus dit:

01 Calmato - Berto & Onno / BosModelAir (kanaal 62)
02 Super Decathlon 1:4 - Berto & Onno / BosModelAir (kanaal 62)
03 Beaver - Richard en Thomas Branderhorst (kanaal 64)
04 Omgebouwde Cessna Agwagon - Richard en Thomas Branderhorst (hoop ik dattie tzt klaar is) (kanaal 74)
05 Li`l Poke - Hannesie
06 Sopwith Pup - Hannesie
07 Funtana S40 - Johan / Plotterwelt (Elektro en Maiden) (kanaal 78 )
08 Grumman Albatross (kanaal 56) en misschien Sunny op drijvers (64)- Jetpropdlx/eric
09 Big Lift en misschien een Cessna Birddog Elektro - Alex Söntgerath (kanaal 68 )
10 Super Snoopy - Fred van den Berg (62)
11 Big lift - Pieter Visser (kanaal 66)
12 Starduster- Alexander Derks (kanaal 76)
13 Super Decathlon (1.50 m) - Klaas (kanaal pll-synthersizer)
14 twinstar II 1.42 m (kanaal 64)
15 Robbe Cardinal - Arjan Harmans (kanaal 67)
16 Deperdussin - Hannesie (K73 en k74)
17 Taxi III - Guus (k64)
18 Minimag - Guus (k66)
19 Canadair - Sietse &Kees (k78 en k64)
20 HQ Airglider - Sietse & Kees (k78 en k64)
21 Seamaster - Toon Stouthart (k71)
22 Minimax - Rosé Boogaers (k76)
23 Taxi - Erik / Helerik (k77)
24 Wingo - Erik / Helerik (k77)

Is al een hele leuke lijst en het weer wordt ook top :yes:

Van Harte gefeliciteerd met de eerste vluchtjes van deze kist.Verheug me erop om hem in het echt a.s zaterdag te zien vliegen.Propje hapt lekker door de waterspettters hoor ik.Ik probeer a.s zaterdag om ongeveer 9.00 uur aanwezig te zijn met het frequentiebord zodat alles wat frequentiebezetting betreft veilig kan verlopen.Heb vanavond ook nog even lekker indoor met de deperdussin gevlogen en dat ging lekker snel met een 3 cellen lipopakketje(leek wel een oltimerracer).Ik zal ook een grote accu meenemen om de accu's op te laden.Ook vindt ik het aantal vliegers wat zich aangemeld hebben en ik hoop dat ze allemaal komen fantastisch.Ik hoop ook dat als deze dag is geslaagt er een vervolg op komt.

Dat is een indrukwekkend lijstje.. jullie gaan je wel vermaken denk ik :thumbsup:

heb net gehoord van me werk dat ik geen vrij kan krijgen zaterdag... Moet dus tot ±2 uur werken. Daarna zal ik mij in de richting van Oss begeven... Misschien dat ik daar dan nog enkelen watervliegers tref. Hoop het wel!

Zonder tegen bericht zijn wij er zowiezo wel van +/- half 10 tot een uur of 6 dus dat zou geen probleem moeten zijn.

:banana: Yes, het is toch nog gelukt om de drijvers klaar te krijgen voor onder de Simprop Sunny
Vandaag om 21.00u heeft hij zijn eerste waterstart gemaakt.
laBILD0096.JPG

laBILD0097.JPG

Dus ik neem zoals opgegeven de Albatros vliegboot (kan 56) en de Sunny (kan64) mee

tot zaterdag

Ik heb op de zaak ook nog een accu weten te regelen om voor de noodzakelijke laadstroom van de accu's hopelijk te voldoen.

Back