Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat had ik ook, maar in die tijd maakte ik ook alleen maar draadmodellen dus dat vliegt zo wie zo niet.maar toen was ik 13 of 14 of zo, en ging alles wat ik de lucht in smeet, binnen 30 seconden kapot...
Misschien komt tie nog een adreslabeltje tegen.Je kan wel de spullen zoals servo's, motor en regelaar uit het gevonden vliegtuig halen.
Dat komt later misschien wel weer van pas.
Het model fladderen heb ik pas vele jaren later geleerd onder begeleiding.
Ik heb nog steeds het clubrecord van snelle leerling maar dat was in de tijd dat er nog geen brevetten systeem was.
In een vluchtje of 8 van zo'n 10 minuten was het gepiept, maar dat vond ik wel erg snel gaan.
Zou ikzelf niet mee beginnen. Piper is kritisch als je wat langzaam vliegt(overtrek neiging)dus als ik goed lees is een piper cub.wel een goed vliegtuig.om weer mee te beginnen.2.25 breed ongeveer 2mt lang benzine.heb jaren niet meer gevlogen.wel veel op de sim bezig geweest.omdat ik het niet kon laten.maar had geen ruimte voor bouwen of staling.Bekijk bijlage 453597 Bekijk bijlage 453598 Bekijk bijlage 453599
ja das wel een idee idd.Laat hem anders even invliegen en daarna pak je hem over.
zo dacht ik dus ook.neem mooi een grote weer bijna 2.50 span.leker stabielDoorgaans is hoe groter hoe makkelijker.
Je kon al met kisten voor gevorderden vliegen. Neem gewoon de grote PiperCub. Laat je in het begin even bijstaan door een ervaren instructeur.
De 1e vlucht is voor hem. In de 2e vlucht neem jij hem even over. De 3e vlucht stijg je zelf op. De 4e vlucht laat je je binnen praten.
That's the way aha aha, I like it .
Zo een Piper Cub heeft wel wat eigenaardige trekjes die een Extra weer niet heeft. De Piper moet je echt de bocht om sturen want die haakt.
Beetje eigenwijs vlieggedrag en landen met zijwind is ook een drama. Wel te doen overigens.
Maar al met al wel een lekker stabiel ding.