Welke rare vraag kreeg jij van een omstander?

Niet modelbouw gerelateerd maar hij is toch wel raar.

Iemand vroeg eens aan mij: "Een zeilboot, wat is dat nu eigenlijk? Is dat zo'n boot met een zeil op?" 8O :roll:

Tja, wat moet je daar op antwoorden :D .

Dr.Evil zei:
simpel op te lossen door een T-shirt te dragen :wink:

T-shirt-klein.jpg

gaat modelbouwforum.nl deze shirtjes met de text in het nederlands uitbrengen? 8) ik bestel dr alvast 1 :lol:

Bar zei:
Dr.Evil zei:
simpel op te lossen door een T-shirt te dragen :wink:

T-shirt-klein.jpg

gaat modelbouwforum.nl deze shirtjes met de text in het nederlands uitbrengen? 8) ik bestel dr alvast 1 :lol:

ja goed idee !! maar je kan dat makkelijk zelfmaken hoor met speciale folie en gewoon met een gewone printer op dat folie doen en dan op t-shirt strijken

Dat blijft niet zitten.

Ik heb wel eens een "echte" rijder met (jawel!) een Nikko karretje in verlegenheid gebracht door verder en hoger ermee te springen dan hij met zijn karretje kon :P

Ik heb nooit aan de zooi van een ander gezeten zoals hierboven wordt genoemd, maar ik kreeg ook ooit een heel droog antwoord op een vraag. Iets over een verdwaalde batterij en kortsluiting, toen ik vroeg of hij díé bestuurde (waren er 3).
"Die daar is van mij, die van mn vriend daar, en die is op hol geslagen doordat een loslopende batterij kortsluiting heeft veroorzaakt en nu probeer ik hem te vangen."

nou ik ook maar wat neerzetten.

zat 3 weken geleden met me marder te rijden. komen er een stuk of 7 kinderen aan. van een jaar of 10. met allemaal vragen van: hoe hard gaat 'ie'.
en mag ik ook eens? en mijn broer heeft er ook 1 maar dan die van de intretoys. en die gaat veel sneller. en wat kost het?

soms word je er wel gek van!!!!.....

maar zou er dan ook een t-shirt kunnen komen voor auto's????

Zat net ook een beetje rond te kijken hoeveel dat nou gaat kosten om zo'n t-shirt af te laten drukken.

Ben benieuwd waar robert nu weer mee gaat komen :D .

he robert.
als je dit gaat doen moet je er natuurlijk niet op zetten "ik heb de mijne weg bij modelbouwforum.nl"
maar "voor meer vragen en antwoorden modelbouwforum.nl"

als robert zulke t-shirts laat drukken word ik zker vriend of wat dan ook !
geen gezeur meer... (maar wat nou als ze je van voren zien?)

Robert zei:
Hmm.. Dat is wel een leuk idee, jullie gaan hiervan horen!

Robert

wel in het nederlands heh , anders gaan ze nog vragen wat er op mn shirt staat :lol:

en apparte versies voor piloten , chauffeurs en stuurmannen?

Ach, de vragen die ik standaard krijg zijn hier allemaal al wel besproken. (hoe hard, hoe hoog,kan het kapot..enz enz)
Maar dat T-shirt zou wel helemaal geweldig zijn !!!!! (waar kan ik me inschrijven ?? :wink: )

Rene zei:
Ach, de vragen die ik standaard krijg zijn hier allemaal al wel besproken. (hoe hard, hoe hoog,kan het kapot..enz enz)
Maar dat T-shirt zou wel helemaal geweldig zijn !!!!! (waar kan ik me inschrijven?? :wink: )

En natuurlijk niet vergeten te onderhandelen over pre-order kortingen hè? :roll:

Overigens wel een paar medium maten graag, want die large is wel echt large.

Back