B
BlackBird
Guest
oke....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ron van sommeren zei:Bordjes ophangen: 'betreden van veld/terrein is voor eigen risico' en/of 'bezoek achter het hek blijven'. Dit voorkomt natuurlijk niet dat dergelijke eigenwijze stekkers hun ding doen, maar in combinatie met het hek heeft de vereniging zich zo goed ingedekt tegen schuld.Hotliner Henry zei:... loopt ineens die ge-interesseerde voorbijganger het veld op om te kijken hij die motor van je toestel draait 8O Ik schrok omdat ik die man daar niet verwacht en hij schrok omdat hij bijna een hotliner tegen zijn hersenpan krijgt...
ron van sommeren zei:Bordjes ophangen: 'betreden van veld/terrein is voor eigen risico' en/of 'bezoek achter het hek blijven'. Dit voorkomt natuurlijk niet dat dergelijke eigenwijze stekkers hun ding doen, maar in combinatie met het hek heeft de vereniging zich zo goed ingedekt tegen schuld.Hotliner Henry zei:... loopt ineens die ge-interesseerde voorbijganger het veld op om te kijken hij die motor van je toestel draait 8O Ik schrok omdat ik die man daar niet verwacht en hij schrok omdat hij bijna een hotliner tegen zijn hersenpan krijgt...
ron van sommeren zei:Ik heb het idee dat een aantal mensen hier aan hun sociale vaardigheden moet werken, cq. beter de gelegenheid moet nemen om mensen in hun hobbby te interesseren. Verder, ik heb nog nooit gezeik gehad met publiek, op het modelvliegveld van onze CLUB (die is dus niet midden in een wijk, stad of dorp gelegen!)
pip zei:ik sta op een veldje een vliegtuigje te testen(zo'n air hogs die je 10 sec. moet opladen en dan gooien)
heb ik heel wat anders gemaakt met depron.
gooi ik hem..komt en een jongetje van 7,8 jaar of zo en vraagt of hij ook is mag.ik zei dat ik dat liever niet wou omdat hij net nieuw was.
toen was het even stil.. gaat hij later oppeens achter me vliegtuigje aan rennen... is hij geland...STAMPT hij hem zo de grond in 8O :evil:
ik zeg " wat doe je nou?!!! :evil: je gaat toch niet zomaar iemands vliegtuig mollen? :evil: " rent dat kind oppeens weg 8O . sta ik daat met een plat vliegtuig :cry:
kleine #^*$% (censuur) kinderen! :evil:
philip
charger zei:dat is ook wel leuk, maar het liefst heb ik geen kinderen bij mij, of bij mijn auto in de buurt.
als dr iets gebeurt, en dat ding slaat op hol, dan is het wel mooi 9 kilo dat met pakenbeet 50 kmpu dr vandoor gaat. en als er net een kindje op zijn weg bevind en rijd het aan, dan heb dat kind weet ik het wat, en ben jij de pineut. dus vandaar dat ik het risico dan maar even niet neem om leuke antwoorden te geven, ookal doe ik dat soms wel, dan zorg ik dat het kind naast mij blijft staan, en niet gaat rondlopen, dan moet je dubbel opstaan letten.
Groeten,
Ruben
Leeftijd: 14
DualdudE zei:charger zei:dat is ook wel leuk, maar het liefst heb ik geen kinderen bij mij, of bij mijn auto in de buurt.
als dr iets gebeurt, en dat ding slaat op hol, dan is het wel mooi 9 kilo dat met pakenbeet 50 kmpu dr vandoor gaat. en als er net een kindje op zijn weg bevind en rijd het aan, dan heb dat kind weet ik het wat, en ben jij de pineut. dus vandaar dat ik het risico dan maar even niet neem om leuke antwoorden te geven, ookal doe ik dat soms wel, dan zorg ik dat het kind naast mij blijft staan, en niet gaat rondlopen, dan moet je dubbel opstaan letten.
Groeten,
Ruben
Leeftijd: 14
Kon t niet laten![]()