Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tot nu toe prima, het instellen gaat met de computer, dmv een wizard. Aansluitingen duidelijk aangegeven. Heb nog niet alles ingesteld maar zal een compleet verslagje plaatsen als het werkt.Heel benieuwd naar uw resultaten met deze stabilisatie.
Nee heb de geolink er niet bij besteld. de naza h ken ik, heb er laatst eentje voor een clubgenoot afgesteld op een gaui gx5. Dat zou een optie zijn maar erg duur en bovendien nergens meer te krijgen. Idd kon je zonder handen vliegen(-:En heb je ook al de "Geolink" (Gps) optie er bij besteld ? , ziet er voor schaal vliegers zeer interresant uit .
Ik heb zelf op een aantal helis een Naza H systeem , vliegt als FBl als een speer , en de Gps functie heeft hem ook een aantal keren gered
bijlage een filmpje dat ie op gps positie hold staat gefilmd met de Mavic pro op de club .
Dit filmpje is ook veelbelovend , is nog steeds niet bekend waneer het systeem met Geolink leverbaar is , voor je schaal heli ideaalHier een demo met dit systeem, opvallend is dat het dus ook werkt op flybar helis.
Het is al leverbaar heb ik begrepen het staat op backorder op de website maar dat stond de fbl unit ook, toch was hij met een week binnen.Dit filmpje is ook veelbelovend , is nog steeds niet bekend waneer het systeem met Geolink leverbaar is , voor je schaal heli ideaal