Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een heading hold gyro en een snelle servo? Dan ligt daar je probleem. Daar is die heli gewoon niet voor ontworpen (er zit wat teveel flex in de staartconstructie om goed met een HH gyro overweg te kunnen).Het vliegen is nog wel een dingetje, de staart is niet helemaal strak, niet dat hij wegrdraait maar heeft een lichte wag, wat ik niet wegkrijg met de gain aanpassen.
Heb wel ontdekt dat de spirit ook een rate modus kent, in te stellen via het instellingenmenu, echter ik gebruik nu de autolevel functie waardoor de heli wel mooi vliegt, deze is weer niet te combineren met de rate modus.
Niemand zegt dat dat "onmogelijk" is.... maar een halfweg geoefend waarnemer die weet waar hij op moet letten ziet van een kilometer afstand dat een schaalheli met HH en stabilisatie gevlogen wordt. En dat is op zich nog niet eens zo erg, want het zal de meeste mensen worst wezen hoe er gestuurd word, als het er maar goed uitziet.... Het probleem is (in mijn optiek) dat je het dus ziet, omdat het vliegbeeld onnatuurlijk strak, star en een beetje "hakerig" is. En cru gezegd, dan ziet het er dus NIET goed uit...Heel eerlijk gezegd vlieg ik altijd in hh modus waarbij met een juiste combi van aileron en rudder je overigens best prima schaalrondjes te vliegen zijn