Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel bizar...de t-bone koppelingen zelf ging er aan, tot 2x toe. Bij testen liep alles soepel en de hoek was maar een paar graden.
Dat kan ik mij helemaal voorstellen.Maakt ook niet uit, ik vertrouw deze oplossing niet meer en heb daarom gekozen voor wat anders.
Vreemd... die 40 graden gearboxjes hebben allemaal 2 mm asjes, de mijne dus ook. Heb mijn Vario Bijbel niet bij de hand, anders kon ik een bestelnummer doorgeven om te checken of je de juiste had.Ik geloof je, echter deze heb ik tot 2x toe besteld, en de enige die past op mijn gearbox 2mm als ik het goed heb.
Hoi Brutus
Ik geloof je, echter deze heb ik tot 2x toe besteld, en de enige die past op mijn gearbox 2mm als ik het goed heb.
Kan ineens geen foto meer uploaden
Ps ik kan niet meer inloggen op andere apparaten want ben m'n wachtwoord kwijt, tenminste dat zegt het systeem... lijkt mij sterk maar heb al vele malen getracht een nieuw te maken, contactformulier ingevuld maar krijg geen enkele reactie, ook geen mail om een nieuw aan te maken..wie weet wie de beheerder is van dit forum?