Wie vliegt wanneer bij MVC midden Nederland

Helaas, Ma@rten is er niet meer, hij is nu huiswerk doen en daarna nog een uurtje breien (met een kopje thee), en dan naar bed (onder de electrische deken)..

Even vraagje, mocht er morgen iemand zijn op het veld. Henri misschien? Is er dan iemand die me kan helpen met het binden van mn syntesized 35mhz ontvanger?? Ik doe precies wat er in de beschrijving staat maar t lukt niet helemaal... Heb een nieuwe setup voor mn K10 namenlijk en dat is het enige wat eigenlijk nog moet gebeuren op wat kleine dingen na.

Als ik er ben wil ik je best proberen te helpen, maar heb zelf nog nooit 35Mhz spullen gehad die 'gebind' moesten worden.. maar 2 weten meer dan 1 dus het is altijd te proberen :)

Blijkt helaas toch meer mis mee te zijn dan ik dacht, 1 nieuwe servo is gelijk al kapot en moet dus vervangen en er moet een nieuwe ontvanger in. Kon het toch niet laten, sorry Henri, en ben even met mijn broer gaan zitten om dat probleem te fixen. Blijkt dat 1 kanaal van mn ontvanger dood is, ook nieuw uit de zak/doos hoe je t ook noemen wil. Morgen dus even vervangen met tijdelijke kutzooi. Dus als ik nog vlieg word het hier op een veldje, want dan word het pas later in de middag en dan is het ook zo wat om dan nog een uur te rijden om te vliegen.....
Misschien overmorgen dan of zondag ofzo.

Zeg jurkje, jij wou perse thee want koffie was te mannelijk voor je :mrgreen:
Ik neem beschaafd een kopje thee omdat ik me wil onderscheiden van de hangouderen die door hun cafeïne- en nicotineverslaving gedoemd zijn om in rokerige kamertjes koffie te drinken, terwijl ze jaloers toekijken hoe een opgewekt jeugdig iemand als ik nog iets maakt van zijn leven.

Helaas, Ma@rten is er niet meer, hij is nu huiswerk doen en daarna nog een uurtje breien (met een kopje thee), en dan naar bed (onder de electrische deken)..

Ik was even mijn (zeer technische en mannelijke) natuurkunde huiswerk aan het afraffelen, zodat ik 's avonds lekker (in de regen) kon gaan trainen, ipv veilig achter mijn computer kinderen beledigen. en echt mannen slapen niet onder een elektrische deken, maar in een elektrische stoel, dus laat maar zien!

zo, dat moest er even uit:mrgreen:

Maarten

Ik neem beschaafd een kopje thee omdat ik me wil onderscheiden

Onderscheiden kun je je ook door een jurkje aan te doen hoor, daar hoef je geen thee voor te drinken!

Ik was even mijn (zeer technische en mannelijke) natuurkunde huiswerk aan het afraffelen

Kijk, weer zoiets.. natuurkunde huiswerk afraffelen, typisch zo'n vrouwending. Ik durf te wedden dat je aan je naaiwerkje voor handenarbeid wel uren hebt zitten borduren!

Moet morgen toch maar eens met L&B praten over hun personeel.. dat het werkschuwe theedrinkende wijven zijn, is nog tot daar aan toe, maar ze moeten geen praatjes krijgen natuurlijk..

ha, ik heb niet eens handenarbeid! en ik raffel het af, omdat het allemaal veeeeel te makkelijk is (vorig jaar met een 9 afgesloten)

Een 9, dus er zaten fouten in.. wat ook wel te verwachten valt, als je het loopt af te raffelen!

Je hebt geen handenarbeid? Begrijp ik nou goed dat je dat naaiwerkje als hobby zat te maken? tsss..

nee, ik kan niet naaien (gelukkig)
als hobby doe ik aan modelvliegen, in tegenstelling tot de mensen die in de keet gaan zitten en alleen kíjken naar modelvliegtuigen.

Tsja, als jij gaat vliegen, gaan wij uit voorzorg maar in de keet zitten.. 't is maar een kilo ofzo, maar komt hard aan hoor!

Dat je niet kon naaien, hadden we al vastgesteld, maar waarom doe je het dan toch? Niet voor school, niet voor hobby.. volgens mij zit je nog in de ontkenningsfase! :)

laten we hier maar mee ophouden:mrgreen:

niemand heeft er iets aan als jullie jaloers gaan doen;)
ik kan er ook niks aan doen dat ik nog jong ben en een geweldig talent voor vliegen (en discusseren) heb;)

m.v.g Meneer Bransen

Wat, haak je nu al af? Watje :)

Als het over discusseuren gaat, heb je nog veel te leren hoor ;)

van wie moet ik dat dan gaan leren? niet van jou iig:p maar het begint een beetje een onzindraadje te worden.. mss word het ooit wel zoiets als het vliegers rijders regio zaandam draadje:cool:

Conclusie: hoe meer Ma@rten er in post, hoe groter de kans dat het een onzindraadje is? ;)

Maar ik vergeef je hoor, je weet nog niet beter... met de jaren komt de wijsheid :)

ha, ik heb niet eens handenarbeid! en ik raffel het af, omdat het allemaal veeeeel te makkelijk is (vorig jaar met een 9 afgesloten)
Je raffelt het af, dus je doet er wel iets aan en dan toch maar een 9?
Er niks aan doen, het klaslokaal binnenlopen en dan als eerste gedachte "Een proefwerk? Wanneer heeft hij dat opgegeven?" en dan toch een 9 krijgen, dan is het makkelijk.... :sleepy:

tegenwoordig houd afraffelen in dat je een willekeurig woord invult zodat het lijkt alsof je het gemaakt heb. en een 9 is goed genoeg8O

en trouwens, zoals het er nu naar uitziet kom ik vanmiddag gewoon vliegen hoor.

Laatst bewerkt:
Hoe is het op het veld in Utrecht?? Ik heb net even heerlijk mijn K10 weer is losgelaten na een lange tijd. Probleem met de ontvanger was opgelost, helaas werte kanaal 1 niet van de ontvanger dus even een andere ontvanger erin gezet, tijdelijk. Op de storing van die ontvanger na ging het prima. Zondag ben ik dan wel op het veld te vinden ermee denk ik. Veel plezier daar nog nu in ieder geval!

t waaide en regende toen ik thuis kwam, dus ben ik maar niet gaan vliegen. Ik ben in plaats daarvan maar bezig gegaan met mijn swift-projectje

Back