H
hezik
Guest
Helaas, Ma@rten is er niet meer, hij is nu huiswerk doen en daarna nog een uurtje breien (met een kopje thee), en dan naar bed (onder de electrische deken)..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem beschaafd een kopje thee omdat ik me wil onderscheiden van de hangouderen die door hun cafeïne- en nicotineverslaving gedoemd zijn om in rokerige kamertjes koffie te drinken, terwijl ze jaloers toekijken hoe een opgewekt jeugdig iemand als ik nog iets maakt van zijn leven.Zeg jurkje, jij wou perse thee want koffie was te mannelijk voor je![]()
Helaas, Ma@rten is er niet meer, hij is nu huiswerk doen en daarna nog een uurtje breien (met een kopje thee), en dan naar bed (onder de electrische deken)..
Ik neem beschaafd een kopje thee omdat ik me wil onderscheiden
Ik was even mijn (zeer technische en mannelijke) natuurkunde huiswerk aan het afraffelen
Je raffelt het af, dus je doet er wel iets aan en dan toch maar een 9?ha, ik heb niet eens handenarbeid! en ik raffel het af, omdat het allemaal veeeeel te makkelijk is (vorig jaar met een 9 afgesloten)
Jammer genoeg niet bij iedereen...Conclusie: hoe meer Ma@rten er in post, hoe groter de kans dat het een onzindraadje is?
Maar ik vergeef je hoor, je weet nog niet beter... met de jaren komt de wijsheid![]()