Wie vliegt wanneer bij MVC midden Nederland

o en die fietsestallingkosten, als personeelslid heb ik uiteraard vrijstelling van die regel, of jullie kunnen fluiten naar die laatste 2 shocky's:evil::mrgreen:

Gaat iemand toevallig iets bij conrad bestellen? na 2 gebroken snaren ga ik toch maar weerstandsdraad aanschaffen, maar 6.58 verzendkosten is me een beetje te veel voor zo'n klein bedrag. Het gaat om deze draad

Maarten

Jullie hebben vandaag een prachtige vliegdag gemist.. helderblauw lucht, zon, weinig wind.. en dat is geen grapje!

@Maarten: je zou het eens kunnen proberen bij Radio Centrum in Utrecht, die hebben het waarschijnlijk ook wel. Heb je geen verzendkosten.

M@@rten ik heb een leuk thee setje voor je besteld..

lil_kado_theeserv_lrg.jpg

Speciaal voor Prinsesjes zoals jij.
Dan ben je echt helemaal "het vrouwtje" :cool:

hee maarten, weerstandsdraadd bij radiocentrum is volgens mij wel erg duur, 3 euro pm ong. bij conrad heb je voor 3.52 10m! misschien toch om over na te denken, voor 3-4 meter bij radiocenter heb je 10m bij conrad met verzendkosten!

Niets persoonlijks bedoeld hoor, maar is het niet een idee dit draadje te verhuizen naar Meetings? Er wordt nu niet meer specifiek over 1 club gesproken hier in dit draadje..

Zo hebben wij ook een draadje met vliegers/rijders uit de zaanstreek..

't zijn toch echt zo'n beetje alleen MVC-NL-ers die hier posten... en 't is geen meeting.

Het is een draadje van en over een vereniging. Lijkt mij dan dat ie bij verenigingen goed staat.

Hoi,

wij hebben voor dit soort communicatie een eigen clubforum, met daarop een aantal fora & topics die hiervoor dienst doen, zoals:
- clubpraat
- afspreek topic
- club agenda
- clunnieuws

etc.

Maar dit is ook een manier :)

Grtz,
Menno

Het is een draadje van en over een vereniging. Lijkt mij dan dat ie bij verenigingen goed staat.
wanneer gaat hier hiet over een vereniging dan?

Het is regelmatig gezellig om dit draadje te lezen, maar ontopic is het bijna nooit.

Hoi Jitze,

de topic titel luidt:

Wie vliegt wanneer bij MVC Nederland ...

Dus inderdaad weinig on topic ;) Neemt niet weg dat de MVC mensen het blijkbaar een gezellig ontmoetingsplekje vinden :) Als niemand er dan verder moeite mee heeft dat het niet on topic is, tja ... dan krijg je dit soort borrelpraat ;)

Ik heb er geen moeite mee hoor, begrijp me niet verkeerd :)

Grtz,
Menno

Weinig 'ontopic' klopt, maar het wordt wel tussen de regels door meegenomen.

Maar hoe zou je anders dit topic noemen?
"Koffie/thee geleuter MVC-MN"? :cool:

Oh begrijp mij ook niet verkeerd hoor.. Ik vind het ook gezellig om allemaal te lezen. Datzelfde doe ik ook op "ons" draadje.. Veel onzin lezen en onzin praten.. Dat maakt het vaak gezellig ;)

Maar het is wel een idee om dit draadje te verplaatsen naar het modelbouw cafe, mede om datgene dat eerder gezegd is..

Maakt mij niet zo uit waar het staat, maar denk dat topics die voornamelijk door een enkele club gevuld worden toch bij verenigingen thuishoort.

Er wordt wel degelijk besproken wie wanneer vliegt bij MVC-MN, en daarnaast wordt er nog wat off-topic geklierd, voornamelijk door clubleden.

Om over vliegen te praten; ik ga weer richting veld.. zon, weinig wind.. wat wil een mens nog meer :)

Back