Wie vliegt wanneer bij MVC midden Nederland

Zo.. de accu's zijn weer ingevet voor een volgende trainsessie.. ben er over max. 45 minuten :)

zijn er bij jullie veel leden die echt diehard doorvliegen in de winter met zender warmers enzo ?

Zenderwarmers ?? :rolleyes:

Een vast groepje vliegt inderdaad gewoon door ook al is het -5..:)
Het word alleen wat lastiger als er grote plassen op het veld liggen en het erg modderig is.

Het is anders heel gezellig hoor.. Warme chocolade melk, appeltaart, openhaard, slap geouwehoer en natuurlijk bouwen :mrgreen:

op z'n hoogst dat het er niet was.. ik heb het nochtans nog niet gezien :)

En als het opstapje bij de deur je te hoog is, kunnen we altijd nog zoiets overwegen:

180-1.jpg

Warme chocolademelk hmmmmmm
Als ik het niet vergeet, zal ik het morgen meenemen....
En natuurlijk thee voor ons jurkje....

Harry

hoho, 'ons' gaat mij tever, graag wil ik mij van zijne jurkigheid distantieren op dit vlak!

Ik begrijp dat de nederlandse taal wat lastig kan zijn voor de jeugdigen onder ons.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik op geen wijze als mede-bezitter van 'het jurkje' genoemd wil worden, voor je het weet gaat het jurkje naar de universiteit en worden wij verplicht daaraan mee te gaan betalen enz.. en voordat je de kinderbijslag rond hebt, is het jurkje al weer jurk geworden, enz.. en pas op z'n 21e is ie financieel onafhankelijk.

Het is dus het 'L&B jurkje' wat mij betreft.

Vanaf hoe laat zijn er op donderdag altijd mensen op de clubavond? Heb namenlijk een P51 liggen die ik eindelijk is af wil bouwen en ik kan denk ik wel wat hulp gebruiken met 'bouwen'. Ben zelf namenlijk absoluut niet handig en heb ook niet zo heel veel gereedschap thuis.
Zoiezo ben ik er donderdag bij met de p51 maar wil niet te vroeg of te laat komen....

Meestal zijn er wel mensen vanaf een uur of 6.

Voor diegenen die het niet al gezien hadden; goed nieuws; de mais is er eindelijk af!

Back