Wij zoeken een plek, of rustige rechte gladde weg waar 200+ km/uur gereden kan worden, liefst ergens in midden nederland. Het blijkt dat we ruim 600m of meer nodig hebben.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
200km/u is 56 meter per seconde! Kortom binnen 6 seconden is al ruim 300 meter afgelegd. En dan nog moet je eerst op die snelheid zien te komen (en erna op tijd kunnen remmen is ook fijn natuurlijk).
Het zicht op de auto lijkt mij het grootste probleem.
Er word flink wat asfalt bijgelegd in deze periode. Zou eens in je omgeving gaan kijken. Echter het zijn bouwterreinen met vaak actieve surveillances.
Succes met zoeken, lijkt me een lastige opgave.
Tip: pluis je omgeving eens na met google maps. Zo kom ik ook vaak aan de terreinen waar we off-road kunnen crossen.
Fpv camera erop?
Volgens mij word vliegbasis deelen word ook modelgevlogen. Vooral turbines enzo.
Mooie startbaan van 1km is geweldig toch? Goed overleg met de mannen moet lukken denk ik zo?
Geen FPV, misschien later wel een action Cam.
Jij snapt het!Een kart lijkt ook harder te gaan omdat je zo laag bij de grond zit. FPV met hoge snelheden, de vertraging van evt. de electronica daar gelaten, zo laag bij de grond. Daar heb je niets aan.
Landingsbaan zou top zijn!
Deelen is hier vlak bij, ik zal ze eens vriendelijk vragen, al kan ik me voorstellen dat ze op een vliegclub niet zitten te wachten op een auto....In Drachten zit een dragstrip maar dat zou eigenlijk een startbaan zijn van een vliegveldje waar ze gebruik van mogen maken.!
Naar Industrie terreinen hebben we ook gekeken, nog geen goede plek gevonden, het lijkt wel of verkeersdrempels zichzelf vermenigvuldigen.Maar inderdaad een stuk industrie terrein waar op zondag niemand wat te zoeken heeft of anders van A baar Beter kijken waar de boel is afgesloten.
Interessant!Ik weet niet of speelgoed autotjes hier ook welkom zijn?
Baantje huren en je hebt hem helemaal voor je zelf alleen.
https://atp-papenburg.de
In het buitengebied van Sint Oedenrode ligt een baantje van Daf.
Al dit gebabbel zonder dat beest eens te tonen? Lijkt me niet kunnen...
De Lijsterweg ziet er goed uit, mooi lang, en geen bomen ernaast, beste openbare weg die ik tot nu toe gezien heb! Voor ons om te testen iets te ver weg, maar voor een echte speedrun zal ik deze in gedachten houden.Almere Stichtsekant driften ze altijd met motoren is best een lang stuk recht asfalt zonder hobbels
Dat is ook een goed plan, ik zocht alleen iets dichter bij huis. De Pr. Maxima weg op de maasvlakte 2 lijkt me wel wat!Gok dat op Maasvlakte 1 of 2 wel een stukje te vinden moet zijn.
Mee eens, maar rustig alleen door de weeks ben ik bang. Vooral met wind of heel mooi weer is het er druk.Gok dat op Maasvlakte 1 of 2 wel een stukje te vinden moet zijn.
We zijn bezig met een compleet vernieuwde versie, die blijft lang en smal, dat werkt erg goed. De banden, dat is tricky, de centrifugale krachten worden vrij fors, de eerste set banden die we hadden werden net ballonnen boven de 80 km/uur. We gebruiken nu 'belted' banden (diameter van 100mm), eigenlijk zoals radiaal banden op een 'echte auto', en die blijven mooi vlak, grotere banden is vragen om problemen.Mee eens, maar rustig alleen door de weeks ben ik bang. Vooral met wind of heel mooi weer is het er druk.
Wat een apart voertuig. Lijkt een dragstar achtig voertuig. Maar mis grote banden en ietwat te breed?
Ben benieuwd maar een foto ervan.