Wikken en wegen over fpv gear.

Ja had ik gelezen. Ze zijn positief over het vliegtuit en de vlucht ziet er ook goed uit. Vandaag zijn de motor en regelaar binnengekomen. Zien er goed uit en zijn helemaal nieuw. Die setjes die hij verkoopt importeerd hij zelf van de fabrikant.

Kijk, da's fijn:).
Zit er over te denken om dat kistje als EZ vervanger te gaan gebruiken.
Enig idee wanneer je hem gaat bestellen hugy?

Denk na het weekend krijg meestal rond de 20ste loon binnen dus in de loop van volgende week. Maar ben nog even met de verkoper in gesprek, mischien wil hij hem wel sponsoren in ruil voor een mooie review en wat publiciteit hier en op rcgroups. Maar we zullen zien. Dus ik hoop hem over 2 weken thuis te hebben staan.

schaamteloos gekopieerd : er is een 4-ch Easystar uit ...

[URL="
- Sky Surfer! RTF Electric RC Glider FLIGHT REVIEW! In HD! bananahobby.com![/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb die inderdaad ook gezien, maar mensen twijfelen of het vliegtuig echt bestaat na de verhalen van Banana Hobbies. Ik zou hem niet bestellen daar. Want grote kans dat je nooit een vliegtuig krijgt.

Ja, uh, nouja ja.. half:mrgreen:

Wilde hem vanmiddag bestellen, alleen hielp die site mij niet naar mijn paypal account. Schijnbaar alléén naar een poolse paypal. Dat schoot dus niet op.
verder heb ik zo'n automatisch emailtje gekregen, alleen is dit weer in het pools.
Toenet even gekeken op de site, om hem nog een keer te bestellen, echter is hij nu out off stock?
Weer even het automatische mailtje geopend, en die vertelde mij dat ik mijn bestelling kon bevestigen door op de link te drukken.
Dat gedaan, maar weet nu niet wat bij ze door is gekomen en wat niet.
Ik heb ze dus een mailtje gestuurd hoe ik ze nu moet betalen, en ofdat er nog een op voorraad is of niet.

vreemd dit, heb het nog niet eerder meegemaakt zo..

Heb die inderdaad ook gezien, maar mensen twijfelen of het vliegtuig echt bestaat na de verhalen van Banana Hobbies. Ik zou hem niet bestellen daar. Want grote kans dat je nooit een vliegtuig krijgt.

Helemaal mee eens hoor ... de dingen die je leest over die kerel ... die krijgt nooit mijn centen ...

Wilde gewoon op dat toestel wijzen ... maar van een gewone easy een 4 ch maken moet zeker ook lukken ...;)

Hey remy,
We gaan nu toch niet mijn vliegtuig wegkapen he;)
Want ik wil nu ook bestellen maar dat kan nu niet meer door een zeker persoon. Nee grapje, maar ik hoop dat hij snel weer op vooraad is want ik wil vliegen. Ik had ze vrijdag nog een mailtje gestuurd maar nog geen reactie vorige keer kreeg ik meteen reactie:confused: Mischien werken ze alleen maandag ofzo.

Hoi hugy,

Ik heb de beste man een mailtje gestuurd, waarna ik vandaag antwoord kreeg (Snel!).
Prima engels overigens.
Hij snijd zelf zijn kistjes, dus hij heeft ze altijd op voorraad. Zijn site is vrij nieuw dus hij moet nog het e.a. aanpassen (zo ook het betaalvenster)
Goed, mijn handen jeukten, dus heb vandaag even geld over gemaakt via paypal.

Hugy, aan jou de eer om binnenkort een kort bouw/vlieg verslagje te maken? ;)

Dat verslag komt er nog, ik zal dan nog even een mailtje naar zijn andere adres sturen want heb nog geen reactie gehad op mijn mailtje van vrijdag. Ik wil er ook nog wat carbon staafjes bij bestellen, ze hebben daar 3mm 2mm staafjes zijn die genoeg om wat extra stevigheid aan het vliegtuig te geven? Ben benieuwd wanneer die van jou binnenkomt, ik hoop dat hij via de grond word verzonden anders kan het nog lang duren.

Groet Hugo

Ja hoor, daar kun je best wat liggertjes van maken.
Echter ga ik voor een carbonnen buis. Die zijn licht, maar ontzettend sterk. Het is nog even kijken hoe stijf de vleugel van zichzelf is.
Ik wil de vleugel deelbaar maken. In de cokpit komt alle elektrnica zodat deze eventueel makkelijk verwijdert kan worden.
Even zien hoeveel ruimte er is.

@ Remy: Het topic gaat toch over beginnerskistje...misschien wel een reden zoals zoiets als dat voor jou het fpv vliegen meer gefocusd ligt op de weergave van de de beelden. Of omdat een schuimmodel misschien veiliger is? Zou toch kunnen?

Hoi Robert,

Inderdaad. Ik heb nu verschillende kistjes FPV gevlogen, maar neig toch telkens naar een rustig kistje, rustig beelden, en een betrouwbare setup. Een relaxte klapstoel op de grond, en dan eens de boel gaan verkennen. Rondbonjouren doe ik met een FOX of de Nemo;).

Ik zie net dat er geen linkjes voor de aansturing van de roeren bijzitten. Hoe kan ik deze het beste maken en wat heb ik dan allemaal nodig. Ik denk dat ik de servo's helemaal in de staart plaats zodat ik maar korte linkjes nodig heb en veel ruimte voorin overhoudt.

Hoi Robert,

Inderdaad. Ik heb nu verschillende kistjes FPV gevlogen, maar neig toch telkens naar een rustig kistje, rustig beelden, en een betrouwbare setup. Een relaxte klapstoel op de grond, en dan eens de boel gaan verkennen. Rondbonjouren doe ik met een FOX of de Nemo;).

een vlamsnelle kist lijkt mij ook niks.
dan gaat het ook snel mis hahaha ;)
gewoon op hoogte wat rondtuffen lijkt mij leuker.

Back