Wild hawk vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
Hij is inderdaad erg mooi ik zou even wat toestellen laten zien die ik mooi vind

Spitfire r/c - Hobbytrade
Ik denk te hoog gegegrepen bij dit model maar ik vind het wel erg mooi. Een omdat ik ook lid ga worden bij een club kunnen ze meschien wel helpen

Art Tech Cessna 4-kanaals by: Art-tech - Hobbytrade
Toen ik dit model zag wou ik beginnen met rc vliegtuigen helaas werd het me afgeraden omdat ik niet bij een club wou. Het is een mooi model maar wel laag kwalitijd en kan allen vliegen bij wind stil

Coota Art Tech by: Art-tech - Hobbytrade
Ik woon aan het water en daar is dit dus ideaal. Vliegt erg mooi

Maar meschien heeft de club ook wel 2de hands vliegtuigen staan ofzo. Maar dat zien we later wel laat ik eerst maar eens de hawk besturen

1e vliegtuig: spitfire:), maar erg moeilijk om te besturen.
2e vliegtuig: Als je zegt dat dat vliegtuig van laag kwaliteit is, moet je hem niet nemen.
3e vliegtuig: Het is een watervliegtuig, hartstikke moeilijk voor een beginner.:eek:

Spaar voor een echt goede vliegtuig, je budget is daar te laag voor.

Dat klopt wel ja. Het liefst zou ik als 2de een multiplex mentor willen echt een supper toestel en echt strakke stunts allen ik kan hem niet rtf vinden en ik weet de prijs daar niet van.

Ik heb de maiden met de hawk nog steeds niet gemaakt. Ik hoop dat het dit weekend gaat gebeuren.

Dat klopt wel ja. Het liefst zou ik als 2de een multiplex mentor willen echt een supper toestel en echt strakke stunts allen ik kan hem niet rtf vinden en ik weet de prijs daar niet van. ...

Bestelnummer #264228, Multiplex Mentor + Himax 3528-1000 Motor, het meeste voorgemonteerd, moet alleen nog een ontvanger bijgekocht (en ingebouwd) en een LiPo accu heb je nog nodig ... adviesprijs € 359,90 ... dat is de meest ARF versie die er te koop is, komt nog wel een stapeltje Eurobiljetten bij voor de accu('s) met lader en de ontvanger (+ eventuele zender) ...

Ik heb nog een vraagje en niet over de wild hawk. Ik heb een vraagje over de multiplex fox's.

Ik heb nog 1 kapote esky co-comande. Als ik de apretuur in een multiplex foxs maak met 1 moter en dus een hoogte roer maak en een richtings roer zou het dan lukken om er daar mee te vliegen of niet. Het is gewoon een vraagje voor tussen door hoor maar dan weet ik of ik nog iets kan met ouwe troep.

Oja nog 1 dinng over 1 ander toestel.

Ik wil nog even praaten over dit
Denza radiografisch speelgoed, verkoop van radiografisch bestuurbare artikelen. Te denken aan: diverse radiografische modelbouw artikelen bijvoorbeeld helicopters.<title> <head> <title>osCommerce :

Ik heb dit altijd al een te gek toestel gevonden goedkoop en erg mooi. Natuurlijk raden de meesten mij een 4.ch aan maar ik wil dit toestel eigenlijk ook omdat ik net als de cessna 182 dit de reden was waarom ik wou vliegen. En als ik dit toestel neem zal ik dan nog langs de club gaan om de oefen of kan ik het zelf na de hawk

Je kan het zelf al met de Wild Hawk.
De Wild Hawk is hartstikke goed!:D

En ik heb mijn Wild Hawk gister binnen gekregen samen met mijn reserve vliegaccu:)

Piko

Dus ik kan het dan zelf. Hoperlijk heb jij ook veel plezier van de hawk.

Als ik alles lees youtube en andere mensen die de hawk op eigen houtje lerden vliegen heb ik het gevoel dat ik het ook kan. Het is makkerlijk te reparen zo niet dan koop ik dat onderdeel bij dat stuk is zo duur is het toch niet. Maar daar wacht ik wel mee als ik na zondag nog niet de maiden heb gemaakt wil ik het zelf doen.

@ jsk,
Een goede raad:
Ga naar uw club en zeker voor de eerste keer en ook de volgende keren tot je goed kan vliegen.
Je zal zien dat je huiswaarts zal keren met een goed gevoel,een mooie herinnering aan de eerste lessen en ..... een toestel dat nog vliegklaar en in orde is.

Groetjes ReneDL

ps: Dromen van een ander toestel mag maar leer eerst goed vliegen met deze.
Koop dan eerst een goede zender in de plaats van die goedkope wegwerpzenders (bij ieder toestel een ander) er staan er tegenwoordig genoeg te koop voor een prikje waar je jaren plezier aan zal hebben.

Een goed gemeende raad en groetjes
ReneDL

Laatst bewerkt:
Ik ga ook naar een club. Maar wat is er dan zo erg aan mijn zender waarom zou ik een ander moeten (2.4) die ik nog erg duur vind. En als ik een andere zender heb dan moet er in mijn vlieguig toch eerst een andere kristal in ? .

wat hij bedoelt is dat bij goedkope rtf setjes vaak kwalitatief slechte zenders zitten, met weinig mogelijkheden. investeer je 1 keer in een wat duurdere zender dan kan je die daarna voor al je vliegtuigen gaan gebruiken. het hoeft helemaal niet persé 2.4 gh te zijn, en 2e hands zijn veel goede zenders te koop voor niet teveel geld. hou het verkoopgedeelte van deze site maar in de gaten, en je zal zien dat er heel wat leuks voorbijkomt.

????????? Dat snap ik niet. Wat is er dan verkeerd aan elk vliegtuig een eigen zender. En dan moet ik voor mijn vliegtuig toch ook een andere kristal in ofzo omdat anders de zender niet reageerd.

het is zelfs de moeite niet meer om daar nog op te antwoorden.
"Wat baten kaars en bril als den uil niet ziene wil"
Dat is hier wel van toepassing.

Groetjes ReneDL

ik heb nog geduld dus ik zal het nog een keer proberen uit te leggen:neutral:

een rtf set is duurder dan een los vliegtuig, omdat er een zender en andere spullen al bij zit. de "andere spullen" zoals servo's en motor heb je nodig, maar als je één keer geld investeerd in een goede zender, heb je die zender niet meer nodig, en kan je losse sets kopen, en daar je spullen naar wens bijzoeken. en als je meer vliegtuigen gaat kopen kom je dan voordeliger uit, heb je doorgaans een betere zender met meer functies, en heb je maar 1 zender nodig voor al je modellen. als je dus al weet dat je meerdere vliegtuigen wil gaan kopen is dat slim om te doen. en kristal hoef je niet te wisselen, maar de hele ontvanger. bij de meeste zenders die je koopt zit er al een ontvanger bij. hopelijk snap je het nu wel en anders kan je misschien gerichtere vragen stellen. als je nog meer vragen hebt mag je best mijn msn toevoegen (als je msn heb natuurlijk;)) staat in mijn profiel.

grtz. Maarten

Dat is wel handig ja.

Maar dan toch nog 1 vraagje ik heb dus de wild hawk en ik koop dus een goede zender voor al mijn (toekomstige)vliegtuigen als ik die zender heb dan reageerd hij niet op de wild hawk hoe kan ik er dan voor zorgen dat de wild hawk er wel op reageerd. Sorry als ik er over heen gelezen heb en het andwoord al ergens stond.

Meschien komt vanavond de maiden ik hoop het wel anders ga ik in het weekend naar de club hoperlijk krijgen we dus goed weer deze week met weinig wind

... ik heb dus de wild hawk en ik koop dus een goede zender voor al mijn (toekomstige)vliegtuigen als ik die zender heb dan reageerd hij niet op de wild hawk hoe kan ik er dan voor zorgen dat de wild hawk er wel op reageerd. ...

Hangt er vanaf ... als de zender die nu bij de Wild Hawk zit, een standaard ppm zender is op 35Mhz en je besluit een goede 35MHz zender te kopen dan is het slechts een kwestie van het juiste kristal in de ontvanger prikken ...

Ga je naar b.v. de 2,4GHz als zender dan zal je de ontvanger van de Wild Hawk moeten vervangen, om met die zender te kunnen vliegen met je Wild Hawk ...

Bedankt het is me alweer duiderlijker.

Gister was ik vlak bij de club (Voor de gene die weten waar het licht weten waarschijnderlijk ook dat er vlak bij een moter baan is daar was ik dus ik kon de club zien) en ze waren aan het vliegen ik had mijn vliegtuig maar niet meegenomen omdat het te hard waaiden voor een maiden dacht ik. Dus morgen ga ik wel naar de club als het mooi weer is en zacht waait.
Ik hoop dat ik in deze vakantie ook nog zelf een beetje kan vliegen nu heb ik nog alle tijd en straks niet meer

morgen wordt het lekker weer en kun je hem zo in laten vliegen.

het leren vliegen is een eitje op jouw leeftijd. Een vriend van mij heb ik nu drie avonden les gegeven met een FloaterJet (stukje sneller en wendbaarder dan de WH) en hij kan nu gewoon zelfstandig vliegen.

Rc dingen heb ik meestal wel snel door allen nog geen evaring met vliegtuigen. Ik vind het erg spannend om te vliegen mij lijkt het heerlijk om zelf of op een club te staan en aan het eind van de dag met een laag zonnetje lekker te vliegen. Ik vraag me wel af me camera waar ik me wil gaan filmen is dus 110 gram en ik doe hem dan waar de batterij ook zit dus voorop maar is er dan niet te veel neus gewicht. Dus dat ik hem gooi en hij gelijk naar beneden duikt.

Back