Wild hawk vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
Hee Jsk,

Is de Wild Hawk erg makkelijk om te besturen?
Vertel me a.u.b. wat het vlieg gedrag van de Hawk is.

Want mijn vriend heeft vandaag de Spitfire gekocht.
Maar, hij is zwaar gecrasht...
Toen de vliegtuig omhoog ging vloog hij goed, maar toen kwam er enorm veel rook uit de motor, alles begaf het en toen.....
Voorkant helemaal eraf:(

Piko

Een Wild Hawk is prima om mee te beginnen. Je ziet bij jsk dus ook dat hij zonder hulp zelf leert vliegen. Hier en daar crash je wel, maar meestal is het eenvoudig te repareren.

En nu allemaal vliegen jullie, t is heerlijk weer vanavond!

Hee Jsk,

Is de Wild Hawk erg makkelijk om te besturen?
Vertel me a.u.b. wat het vlieg gedrag van de Hawk is.

Want mijn vriend heeft vandaag de Spitfire gekocht.
Maar, hij is zwaar gecrasht...
Toen de vliegtuig omhoog ging vloog hij goed, maar toen kwam er enorm veel rook uit de motor, alles begaf het en toen.....
Voorkant helemaal eraf:(

Piko

Dat klinkt niet best meteen eerste keer vliegen dat er rook uit de motor komt, ik zou er mee terug gaan als ik hem was!

Ik ben net wezen vliegen meschien ga ik straks nog. Ik vind het heel mooi om te zien en leuk om te zien. Hij vliegt erg lekker allen moet je het wel doorhebben want zoals je kan zien in het filmpje deed ik allen maar duikvluchten enzo en dat moet je even leren hoe je moet sturen maar vedder is het een prima beginners vliegtuig. Ook moet je als je ver ben goed kijken want als je even niet kijkt weet je niet hoe het toestel gaat zoals gaat hij nou van me af of naar me toe. Hij gaat ook best snel als je volgas zit ik denk meschien wel 30kmpu. Vedder is dit echt een aanrader het is heerlijk om nu te gaan vliegen het zonnetje staat nu laag het is niet meer zo warm het is windstil dus nu is het ideaal. Oja de tip van een zonnebril op doen is erg handig zeker met dit weer

Zeker het was ideaal. Ik ben een uurtje geleden nog even gaan vliegen en ik heb ook een roll gemaakt. Dus ik was hoog en ik deed de knuppel links onder en hij maakte een zeer breede rol maar hij deed het wel vedder nog wat loopings zwefen en lekker genieten. Ik heb het ook weer op film allen waren de kinderen van de boer waar ik altijd vlieg mee en ik was aan het vliegen en toen zaten ze aan mijn zender dus ik heb even gezegd dat ze dat nooit meer moeten doen en ze weten nu dus ook dat het niet mag

Ik wil voor mijn verjaardag een nieuw vliegtuig ik weet dat het nog lang duurt maar dan kan ik in de tussen tijd alvast kijken. Ik vond dit wel een mooi model
Art Tech Wing Tiger (AT21201) | Art Tech Shop
Hij ziet er wel goed uit voor een beginner die een 2de zoekt ik weet allen niet wat jullie evaringen met dit toestel is

dat vliegtuig ziet er best leuk uit!

alleen ik zou hem niet kopen. eerder zou ik een goede 4/5/6 kanaals 2.4ghz zender kopen, zodat je die kunt gebruiken voor al je vliegtuigen. zou mooi zijn als je het vliegtuig dan zonder electronica kunt kopen, want dan kun je gelijk iets beters erin doen. (bl setje + betere lipo)

Oke jammer.

Gister heb ik niet gevlogen en vandaag hoop ik in de avond nog even te gaan als het zachter gaat waaien

Nog even 1 vraagje dan. Wat raden jullie aan voor een 2de toestel en hoe duur is een (2de hands) Goede zender. Maar ik vind een rtf setje ook erg leuk mij maakt het nog niet veel uit of ik nu 2 zenders heb of 1. Ik ben nog niet eens lid van een club pas als ik nog een stap hoger wil in het vliegen en lid ga worden van een club dan wil ik liever pas een goede zender. Ik wil nu gewoon een beetje op het weiland staan om te vliegen met de wild hawk en in de toekomst nog 1 die ook rolls kan maken.

Hoi JSK..............ik weet effe niet ofdat het in dit Topic al genoemd was, maar een heel erg fijn, leuk en goed vliegend toestel waarmee je jaren plezier hebt is een Multiplex Easy Star.
Google er maar eens op.Of zoek het maar eens op in Forums.
Er is zo ontzettend veel over geschreven.
Dan krijg je na het lezen ook een beeld van wat het vliegtuig kan en kost.
Ik heb er 3 stuks van gehad vroeger en ze vlogen allemaal heerlijk.
Wel raad ik je echt aan om te sparen voor een losse computer zender al dan niet op 35Mah of 2.4Ghz.
Met zo'n zender kun je dmv losse ontvangers en kristallen bij gebruik van 35Mhz meerdere vliegtuigen kunnen vliegen.
Wat je dan straks zou kunnen hebben, is bijv 3 verschillende vliegtuigen maar allemaal wel kunnen worden bestuurd met 1 zender.(en dan niet tegelijk natuurlijk)
Kan je vertellen dat dat beter werkt en uiteindelijk goedkoper is dan het gebruik van meerdere losse zenders die bij die RTF vliegtuigen zitten.
Hoop je iets geholpen te hebben.
Vr GR Erwin

Ik heb nou een wild hawk is bijna het zelfde als een easystar dus ik ga geen easystar kopen.

Oke nog even dan.

Ik heb een losse zender gekocht van iemand (Voorbeeld dus niet echt) gekocht en ik koop een arf vliegtuig ik zeg even een minimag. Wat moet ik er dan nog bijkopen dan. Nou dan heb ik zogenaamd al een accu en een zender maar hoe werkt het vedder dan

in principe heb je voor ieder vliegtuig het volgende lijstje nodig:
- ontvanger
- accu
- motor
- snelheidsregelaar
- servo's

Multiplex verkoop ook nog RR (Ready for Radio) vliegtuigen, dit zijn ARF "kits" dus alles al wel ingebouwd (servo's en motor+regelaar) het enige wat de nieuwe eigenaar moet doen is een ontvanger en accu er bijkopen (als hij deze al niet "ergens" van over heeft), monteren en aansluiten en dan gaan met die banaan (uiteraard na alles goed afgesteld te hebben volgens het boekje) ...

Maar kan je de ontvanger dan aansluiten op het vliegtuig. Of anders gezegt kan je de zender op de ontvanger aansluiten. Maar als dat dan lukt dan moet ik wel bij elk vliegtuig de zelfe ontvanger hebben toch?

Als je "rijk" bent dan koop je voor ieder vliegtuig waarmee je regelmatig vliegt een ontvanger (die het beste bij dat type vliegtuig past) ... maar ben je "arm" dan heb je misschien twee ontvanger en moet je die elke keer overzetten naar een ander model ... ik heb ondertussen een stuk og 15 ontvanger bij elkaar "gespaard" op de 35MHz die kan ik allemaal met één zender bedienen ... de ontvangers beginnen bij lichtgewicht indoor ontvangertjes van een paar gram (met niet zoveel bereik) tot loeizware 8 kanaals ontvangers die kilometers verderop nog ontvangst hebben, en alles wat daar tussenin zit ...

Dat vind ik dan nog erg ingewikkeld en heb dus liever een rtf set. Ik zou niet weten hoe dat alles in zen werk gaat.

Ik denk dat het meschien wel gaat lukken met julle hulp dus ik heb even snel een arf setje gezocht.

Conrad Electronic - System Information
Ik weet niet of je de link kan zien. Maar hoe duur zal het in totaal kosten om dat kistje te laten vliegen.

Ik zie dat de link niet werkt tip dan bij de zoek functie in

air lady

Back