Zo, vandaag de mustang getest

Ik was bang dat het zwaartepunt veel te ver naar voren lag en ik mijn zwaardere lipo's niet kon gebruiken maar het tegendeel beweest zich. De eerste poging resulteerde in een mustang die na 2 meter los was en bijna vertikaal vertrok. Ik moest flink down trimmen. Op lage snelheden en in bochten sloeg hij weg dus het zwaartepunt lag veel te ver naar achteren, was meer een 3d toestel.... dus geland en naar voren gegooid. Het landen viel mee.... 2e poging een stuk beter maar je moet toch aardig up geven om hem niet voorover te laten duiken maar niet teveel want anders is hij direct los, wat voor geen meter lijkt qua schaal

Is gelijk ook erg gevaarlijk kwam ik achter bij de 2e start.... Hij vliegt super maar het landen is een grote uitdaging. Je moet met genoeg snelheid binnenkomen en dan bij het raken van de grond rustig gas dicht en rustig iets up om hem recht te houden. Als de snelheid eruit raakt zakt vanzelf de staart... echt schaal landen

wel enorm lastig

4e landing iets teveel up gegeven en hij was meteen weer los.... volgas en nog maar een rondje
De wielen in lijkt echt super

4e start was ook prachtig. Na het loskomen rustig klimmen en meteen wielen in, net echt

Bij het aan vliegen voor de landing de wielen uitklappen lijkt ook super. Prestaties zijn ook erg goed. Met de HXT 50-55 en 6s D9 lipo met een 13x8 prop zit er flink snelheid in en trekt hij erg grote loopings. Rollen gaat ook soepel en recht. Motor wordt ondanks het gebrek aan koeling niet warm, accu ook niet. Ik was al bang dat ik overal koelgaten moest gaan maken.....