Zo dacht ik er ook over. Mijn clangenoten hebben mij overgehaald. Ook omdat ik veel tank companies en clan wars speel. Zij adviseerde hem eerst eens te installeren en te kijken waar je zelf wordt geraakt. Ik werd het merendeel wel op de aanduidingen geraakt. Een Lowe bijvoorbeeld heeft een mooi rood kruis op zijn frontarmor. Daar zit de motor. Ik kon niet mooier in het midden van dat kruis geraakt worden. Het is wel even wennen aan al die kleuren op je tanks en die van je tegenstander.
Gebruikte je hem al? Of gebruik je andere mods?
Ik heb hem op internet gezocht. Hij is makkelijk te vinden. De map die je download heet vehicle en deze kan je plaatsen de res mods map in de folder van WOT. Hij is niet zoals XVM gebonden aan een laatste update. Dus als je hem al gebruikt, kan je hem gewoon naar de nieuwe map kopieren. In de laatste versie zijn de engelse tanks nog niet meegenomen. Die komen nog. Als je hem niet kunt vinden, dan wil ik hem wel mailen of sturen via MSN of zoiets. Het bestand is, geloof ik, 70 MB.
Ik ben nu op het werk. En kan dus niet kijken hoe alle mappen heten. Als het niet duidelijk is, laat het me weten. Dan kijk ik vanavond thuis even.
Wat betreft goud winnen. Dat is gewoon mazzel hebben. Je komt met tank companies tegen een willekeurige andere groep (clan) te spelen. In ons geval, was dat het HUD1 (Hunt Us Down) team. En dan kan je goud winnen. 250 goud per kill als je verliest en 500 per kill als je wint. Ik had 500 goud (2 kills). Verloren van een team met 3 spelers minder. Maar zij schoten allen met goud en ik denk volledig skills op elke tank. En ze kennen elke plek op de kaart. Wel leuk.