World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
want dit is de löwe en ik heb er geen 40,- voor over -_-
LOL! De Löwe was 1 van mijn eerste tanks 1,5 jr geleden en het is nog steeds de tank die het meeste xp en credits oplevert dus duur is erg relatief...lang aanmodderen is duurder. De KV-5 heb ik ook maar die kan niet aan een Löwe tippen, ook niet qua spelplezier het kanon is bagger. In de 5x xp weken rond de kerst vorig jaar had ik dankzij mijn Löwe binnen 5 wkn de IS7, onmisbaar bij clanwars. Inmiddels heb ik 6 tier X plus nog 20 andere tier XII en hogere tanks en arty's "im Schuppen" . En dat met gemiddeld 1 uur per dag spelen.

Maar ik heb een vraag: hoe kan je een clan joinen??
De meeste clans eisen ten minste 1 tier X medium of heavy tank...dit vanwege clanwars en daarbij dan 3-4 keer per week mee spelen. Je zult dus nog even moeten gamen voordat je echt keuze hebt :)

WOTLoumlwe2.jpg

Laatst bewerkt:
Inmiddels heb ik 6 tier X plus nog 20 andere tier XII en hogere tanks en arty's "im Schuppen" . En dat met gemiddeld 1 uur per dag spelen.

ik speel nu 3/4 jaar( was wel een tijdje gestopt) en heb gisteren eindelijk mijn eerste tier VIII tank gehaald. Dus als ik jou post zie doe ik volgens mij iets verkeerd? Lol

En ik neem aan dat je bedoeld dat je 20 tier 7 tanks hebt ipv tier 12 XD.
Maar ik kan volgens mij aannemen dat je regelmatig gold gebruikt?

Hoi PanzerMarten,

Je doet i.d.d. iets verkeerd want je hebt ws geen premium account (double xp) en ook geen Löwe zodat het lekker opschiet. Bij voorbeeld, de full option T28 proto doe ik in 5,5 weken beginnende bij Tier 1 LOL. Ik heb 20 tier 7 en hogere tanks ben meer een heavy speler dus vnl heavy's voor de leuk heb ik dan ook de leichttraktor t/m de Tiger I en Tiger P om het Duitse rijtje volledig te maken incl camou en opschriften. Met de Tiger I en P kun je trouwens ook veel scoren dus plezier beleven 3 kills is een goede doorsnee :) De Löwe heeft nu 3.412 gevechten achter de kiezen, de commandant is Major en ik ben Meisterschütze op de Löwe. Bijna alle 4 skills getraind. Gebruik van gold, uiteraard, ik ga niet iedere tank doorspelen dat kost mij vèèèl te veel tijd, ik research alle modules via free XP en koop 'm dan direct full option voor maximaal speelplezier. Kost wat, heb je ook wat en lekker veel afwisseling in de garage hè! Modules koop ik dan weer zodra ze halve prijs zijn anders kost het mij teveel credits, 500.000 per module rofl. Maar alles is fully loaded :)

WOTPanzerIV.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ook een gebruiker van goud soms :P
Maar de manier die jij doet is inderdaad sneller maar het lijkt me dat je veel geld er moet voor overhebben.
Dus ik zal het met geduld moeten doen ipv. teveel geld te betalen.
Zelf heb ik wel de PzV/M10 als kleine inkomst bron en heb ik wel crew van panther ( die ik ook in pZV/M10 gebruik) tot 100% getraint.
Zoals al eerder verteld zijn alle panzerkampfwagen met de nederlandse vlag gemakeerd, ik vind camo niet echt heel mooi dus heb geen camo erop gedaan
Ik overweeg misschien nog wel om woodland te doen, maar de grijze kleur blijf ik mooi vinden.

Zou je het trouwens soms leuk vinden om samen in een peleton te gaan en het te laten zien hoe het wel moet? ;)
C:\Games\World_of_Tanks\screenshots\shot_014

Groeten PanzerMarten

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ook een gebruiker van goud soms :P
Maar de manier die jij doet is inderdaad sneller maar het lijkt me dat je veel geld er moet voor overhebben.
Dus ik zal het met geduld moeten doen ipv. teveel geld te betalen.
Zelf heb ik wel de PzV/M10 als kleine inkomst bron en heb ik wel crew van panther ( die ik ook in pZV/M10 gebruik) tot 100% getraint.
Zoals al eerder verteld zijn alle panzerkampfwagen met de nederlandse vlag gemakeerd, ik vind camo niet echt heel mooi dus heb geen camo erop gedaan
Ik overweeg misschien nog wel om woodland te doen, maar de grijze kleur blijf ik mooi vinden.

Zou je het trouwens soms leuk vinden om samen in een peleton te gaan en het te laten zien hoe het wel moet? :wink:

Groeten PanzerMarten

Hoi PanzerMarten,

Mooi grijs is niet lelijk :) voordeel van camou is alleen 5% minder zichtbaarheid wat een voordeel kan zijn. Mijn gebruikersnaam is degruijter[507] dus nodig me maar 's uit om in een peloton te rijden. Of ik altijd zo geweldig speel, ècht nie maar in de regel win ik meer dan ik verlies dus zal wel redelijk zijn maar de matching doet een hoop...maar ok verliezen met 3 kills levert ook veel credits op. Zeker als je als laatste afgeschoten wordt. See you on WOT!

Ooit eens verkocht bij aanschaf van de IS-4 maar een erg goede tier 8, de IS-3, duurt nog wel een paar dagen voordat alle extra's er weer op zitten en crew maar vol opgetuigd zeker een aanrader :) Enfin de basis is er...tank nr 31 alweer :)
WOTIS-3.jpg

Zo, dit ziet er een stuk beter uit!
WOTIS-32.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zie dat je de BL9 nog niet hebt. De IS3 is de meest gekozen tank voor tankscompanies. Ik ben met mijn 3 skill bezig op deze tank. Ik vind het een leuke tank om mee te spelen.

Ik heb even een weekje niet gespeeld. Maar heb de maus binnen. Wat een tank. Dat is toch weer anders spelen. Ik vind de gun tegenvallen.

Ik kom gewoon ernstig credits tekort. Ik heb de volgende tanks gereaserched:

Churchill
SU100
T32
Panther
T20
S51
T44
T25AT
en bijna de T28 prototype

:( Dus voorlopig alleen maar grinden voorlopig. De eerst volgende die ik wil gaan kopen, is de T44.

Wat zijn de minimale eisen van een computer om dit spel te spelen.:confused:
Namelijk mijn zoontje wil een andere comp. kopen.
Want zijn laptop raakt oververhit:sad:
Eventueel een tweede handse

Groetjes,
Frankwin

Hoi Papsnoete,

Al een hele rij geresearched :) Probleem is bij mij ook steeds dat de credits, zeker bij een premium account, behoorlijk achter blijven bij de xp. Vandaar dat mij premium tanks dus zoveel overuren maken LOL. BL9 gun, klopt, na 1 dag zat alles er weer op en aan en 3de game al überlegenheitsklasse III en 2x eroberer gehaald dus blijft een fijne tank :). De laatste game met 2%hp en als laatste tank...
Alles is nu weer full option zodat het goed spelen is.
Groeten,

Bram

WOTIS-33.jpg

Voor de leuk en de historie mag een M4A3E2 ook niet ontbreken, kost ook geen 6milj credits zoals een Tier 10 LOL. Met het zwaarste kanon kom je alleen zijdelings door een Tiger I. Enfin 128/177/38 voor de 76 mm M1A1 is toch best redelijk (eerste ritje 2 kills en de nodige damage toegebracht...KV's en Tigers dus beter ontwijken met dit tankje.
WOTM4A3E2.jpg

Als je herhalingen uploadt naar Youtube wel, dan kun je hier een link posten of het filmpje inplakken.

Der Nikolaustag wird am 6. Dezember in vielen Ländern Europas gefeiert. Viele von euch kennen die Tradition, dass zu diesem Fest Geschenke in Kinderschuhen versteckt werden. Während brave Kinder mit Süßigkeiten und kleinen Geschenken belohnt werden, können unartige Kinder mit einem Stück Kohle im Stiefel eine „böse Überraschung“ erleben. Auch heute werden viele kleine und große Kinder voller Aufregung zu ihrem vor der Tür abgestellten Schuhwerk huschen, um zu sehen, ob ihnen der Nikolaus hold war.
Panzerfahrer haben natürlich nichts zu befürchten! Wir sind uns sicher, dass unsere Spieler artig auf ihre Panzer aufgepasst haben, und sich daher eine Nikolaus-Belohnung verdient haben. Beeilt euch also und löst bis zum 12. Dezember nachfolgenden Bonuscode gegen ein Geschenk für eure Truppen ein:
HAPPYSTNCKDAY

(Nur Großbuchstaben)
Nach Eingabe des Bonuscodes, könnt ihr euch auf Folgendes freuen:

• 1 Tag Premiumspielzeit
  • 5x Zusatzrationen
  • 5x Kisten Cola
  • 5x Schokolade
  • 5x Extrarationen
  • 5x Pudding und Tee
  • 5x Starker Kaffee
Ihr habt bis zum Ende des Tages am 12. Dezember Zeit, den Bonuscode einzulösen und euer Geschenk abzugreifen! Danach verfällt euer Code. Ihr solltet euch also beeilen von diesem so schnell wie möglich Gebrauch zu machen. Lest euch die dazugehörige Anleitung durch, um zu erfahren, wie und wo ihr euren Bonuscode einlösen könnt.

Als je herhalingen uploadt naar Youtube wel, dan kun je hier een link posten of het filmpje inplakken.

Der Nikolaustag wird am 6. Dezember in vielen Ländern Europas gefeiert. Viele von euch kennen die Tradition, dass zu diesem Fest Geschenke in Kinderschuhen versteckt werden. Während brave Kinder mit Süßigkeiten und kleinen Geschenken belohnt werden, können unartige Kinder mit einem Stück Kohle im Stiefel eine „böse Überraschung“ erleben. Auch heute werden viele kleine und große Kinder voller Aufregung zu ihrem vor der Tür abgestellten Schuhwerk huschen, um zu sehen, ob ihnen der Nikolaus hold war.
Panzerfahrer haben natürlich nichts zu befürchten! Wir sind uns sicher, dass unsere Spieler artig auf ihre Panzer aufgepasst haben, und sich daher eine Nikolaus-Belohnung verdient haben. Beeilt euch also und löst bis zum 12. Dezember nachfolgenden Bonuscode gegen ein Geschenk für eure Truppen ein:
HAPPYSTNCKDAY

(Nur Großbuchstaben)​

Nach Eingabe des Bonuscodes, könnt ihr euch auf Folgendes freuen:

• 1 Tag Premiumspielzeit
  • 5x Zusatzrationen
  • 5x Kisten Cola
  • 5x Schokolade
  • 5x Extrarationen
  • 5x Pudding und Tee
  • 5x Starker Kaffee
Ihr habt bis zum Ende des Tages am 12. Dezember Zeit, den Bonuscode einzulösen und euer Geschenk abzugreifen! Danach verfällt euer Code. Ihr solltet euch also beeilen von diesem so schnell wie möglich Gebrauch zu machen. Lest euch die dazugehörige Anleitung durch, um zu erfahren, wie und wo ihr euren Bonuscode einlösen könnt.

Heb je de duitse world of tanks :P?

In verband met posten van berichten naar de Duitse clan waar ik bij zit, was die versie het handigst, b.v. posten van resultaten van een game...ze zijn wat luier in het buitenland hè dus niet zoveel mensen die Engels of een andere taal beheersen...

Ah, de nieuwe update en de research trees zien er eindelijk weer goed uit :)
shot_121-1.jpg

German Research tree
shot_122.jpg

Soviet Research tree
shot_120.jpg

USA Research tree

Back