World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
@markjuhh. Goed alle specials in ge gaten houden, ik geloof dat er nu weer een special is waarmee je met 15 wins 2xxk credits kunt winnnen.

@Boi. T32, Leuke tank! Eigenlijk vind ik de T29 net wat fijner, zelfde gun maar T32 is wel weer tier hoger. Des ondanks heb er hele goede potjes mee.
Van wat ik allemaal hoor willen redelijk veel mensen de Super pershing gelijk verkopen met de update, schijnt redelijk slechter te zijn. Zelf geen ervaring.
(wat bedoel je met 'zodat de super pershing weer terug is' ?)

@markjuhh. Goed alle specials in ge gaten houden, ik geloof dat er nu weer een special is waarmee je met 15 wins 2xxk credits kunt winnnen.

@Boi. T32, Leuke tank! Eigenlijk vind ik de T29 net wat fijner, zelfde gun maar T32 is wel weer tier hoger. Des ondanks heb er hele goede potjes mee.
Van wat ik allemaal hoor willen redelijk veel mensen de Super pershing gelijk verkopen met de update, schijnt redelijk slechter te zijn. Zelf geen ervaring.
(wat bedoel je met 'zodat de super pershing weer terug is' ?)

Ik bedoel er mee, dat de super pershing dan weer terug komt aangezien hij nu uit de lijst is en ik er een tijdje aan zit te denken om hem te kopen,
Maar als hij zo slecht is geworden ga ik er geen 30 euro voor betalen.
Heb m'n schmalturm waar ik zeer tevreden over ben dus dan hou ik het bij die tank.

Ps zijn er nog mensen die in een leuke nederlandse clan willen stuur me dan even een pb

@ thijsco19: mijn in game naam is degruijter [507]
Laatste aanwinst: Caernarvon heavy tier 8.
Vanavond goede zaken gedaan met de Black Prince die nu dus elite is en na 15 x winnen 250.000 xp erbij dus 4 miljoen credits in reserve :) De leopard prot A met standaard gun etc is erg moeilijk te doublen omdat je overwegend tegen tier 10 speelt dus die valt tegen...pas full upgraded zal dit een leuke tank worden om mee te gamen :p

Ik bedoel er mee, dat de super pershing dan weer terug komt aangezien hij nu uit de lijst is en ik er een tijdje aan zit te denken om hem te kopen,
Maar als hij zo slecht is geworden ga ik er geen 30 euro voor betalen.

met de oude tank in geheugen en de nieuwe gespeeld in de test server is de koepel bijna even sterk alleen die buizen zijn lichter geworden. de hull vind ik wel slechter daar komen meer mensen doorheen, maar de test server is een goed middel om ze uit te proberen. kijk ook maar nog even naar de su100Y is ook een lekkere tank.

Geweldig die nieuwe update bijna alle modules en upgrades van mijn > 20 Duite Panzer naar de filistijnen, die Russen zijn insane maar ok was al bekend. Kostte dus een drie kwartier en de nodige xp om dat te herstellen, wat een apen zeg :bad-words:

Geweldig die nieuwe update bijna alle modules en upgrades van mijn > 20 Duite Panzer naar de filistijnen, die Russen zijn insane maar ok was al bekend. Kostte dus een drie kwartier en de nodige xp om dat te herstellen, wat een apen zeg :bad-words:

Jammer dat het dan zo moet kost je dan toch weer wat.
betreft update:
Heb ik verschillende leden van mij horen klagen hoe de punten worden weergegeven na een battle ipv gewoon bv 23.567 credits krijgen hun 000.023.567 credits. (misschien een instelling?)
Beetje raar maar ik zelf heb dat niet en kan ook niet vinden of je dit kan veranderen.
Toch vind ik de verandering betreft de 3 duitse heavy tanks een beetje raar.
Dat ze zo van 2 bestaande medium tanks even een heavy kunnen maken.
Komt dit dan nog wel overeen met hoe deze tank in het echt heeft bestaan?

even wat anders ik ben sinds gisteren de eigenaar van de m26 Pershing, even wennen maar wel leuke tank (snel alle upgrades halen)

Update faalt voor de zoveelste keer bij mij, deze keer ga ik er geen moeite meer aan besteden...Uninstall!!

@ Boi: bedankt en
Dat ze zo van 2 bestaande medium tanks even een heavy kunnen maken.
Komt dit dan nog wel overeen met hoe deze tank in het echt heeft bestaan?
over welke tanks heb je het? (ik neem aan dat ik ze wel heb LOL)
gz met de Pershing is wel een geduchte tank.

@ markjuhh wat jammer! Misschien schone installatie, eerst alles deleten?

@ Boi: bedankt en over welke tanks heb je het? (ik neem aan dat ik ze wel heb LOL)
gz met de Pershing is wel een geduchte tank.

IK heb het over de duitse VK30.01H en de VK36.01H
Ze hebben de wissel truc gedaan, VK30.01H is nu tier V heavy geworden en was tier VI medium
VK3601H is tier VI gebleven alleen is heavy geworden ipv medium.
Dat deze tanks nu echt een verandering zijn ondergaan waardoor ze heavy zijn? nou nee. :confused:
de tier VI VK 30.02M is nu op de plek van de VK30.01H komen te staan en is een medium.
En niet te vergeten is de tier IV heavy D.W.2 er bij gekomen voor de VK30.01H om deze lijn te starten.

Hoop dat het een beetje duidelijk voor je overkomt.

Dat zou als het goed is niet moeten, wat heb je allemaal nieuw moeten researchen/kopen?

Boi, bedankt voor jouw uitzoekwerk inzake de "nieuwe" heavies in de German research tree. Even wat nagezocht over die voor mij geheel onbekende Durchbruchwagen II en jawel, hij heeft bestaan, is gebouwd en tot en met 1941 getest maar nooit in serie genomen: Axis History Forum ? Information De VK30.01H en de VK36.01H heb ik nooit bezeten of willen bezitten, reden is destijds hard op jacht zijn naar de Tiger I en II destijds, daarbij de eerstgenoemde modellen zijn hooguit op papier gerealiseerd i.t.t. de Tiger I & II die echt bestonden veel appeal en faam hebben tot de dag van vandaag.

Thijsco19 Als ik mijn clangenoten van de 507 mag geloven was het gedoe met modules, upgrades en de research tree het neerzetten van een accurater beeld van het Duitse WWII materieel. Bij mij resulteerde dit dus in een terugzetten van de meeste panzer naar standaard condities en dat terwijl ze er allemaal "voll aufgemotzt" & "mit allen tarnfarben und aufschriften" bij stonden, ook de 3 extra modules gecancelled. Dus waardoor voor de E-75, E50, E50M, Jagdtiger, Ferdinand maar ook de GW Tiger Tiger P Tiger I etc etc alles opnieuw bij elkaar geveegd moest worden en alles opnieuw ingesteld (radio, ketten, loop, turret). Een lager vol onderdelen en zoek het maar lekker uit. Dus je snapt dat dat geen vreugdedans ontlokte gezien mijn 56 tanks. En tevens weet je uiteraard ook dat de duurste loop lang niet altijd de beste is voor een bepaald type tank. Enfin uit irritatie 2 periode X radio's teveel verkocht dat kostte dan weer 70.000 credits om die alsnog terug te kopen...extra modules gekocht, niet meer 100% zeker wetende welke tank wat had (zo'n beetje allemaal 2 extra modules plus standaard tarnnetz) dus dat kostte mij nog eens 2 milj xp...dus congrats WOT je had me weer lekker te pakken - dat wordt dan weer veel Löwe rijden om over 1 mnd die 6,3 milj. xp voor de Jagdpanzer E 100 op te hoesten, en tegen die tijd moet de opvolger van de Caernarvon ook gefinancierd...dus...erg irritant en mijn 4.5 milj buffer naar de filistijnen. Maar okay, extra fanatiek gamen dan maar hoe meer XP hoe beter :)

Laatst bewerkt:
Bij mij Tiger II en vk3601(H) (waar eigenlijk niet veel is veranderd) Kreeg ik juist gratis de stock modules, de andere die ik al erop had zitten zaten er nog gewoon op. Deze kon ik dus ook direct monteren.

De Dutch Devils [NLD] zijn op zoek naar Nederlandstalige spelers. Bezoek onze website Forum of neem contact op met mij.

We zoeken 18+ speler die CW willen spelen.

Als het goed is is de beta al begonnen, deze kan je volgens mij gewoon downloaden.

@Bram, bij sommige leden in mijn clan was hetzelfde overkomen. Hun moesten ook modules opnieuw kopen en / of researchen.

De Dutch Devils [NLD] zijn op zoek naar Nederlandstalige spelers. Bezoek onze website Forum of neem contact op met mij.

We zoeken 18+ speler die CW willen spelen.

Heb me hiervoor aangemeld en alles ingevuld voor een account, maar wacht nog steeds op een bevestigings mail die ik toegestuurd zou moeten krijgen.
Weet iemand hoe het zit als je een account aanmaakt voor het forum.
Als ik alle gegevens weer opnieuw invult en account wil aanvragen krijg ik als antwoord email bestaat al.

Kan iemand mij uit leggen waarom je geen bevestigings mail krijgt.

Groetjes,
Eric

Beste tankers.
Wie weet hoe men world of tanks krijgt op de xbox 360?????

Groetjes,
Frankwin

je kon je een tijdje geleden opgeven voor de beta waarna je een code toegestuurd kreeg om hem aan je account te koppelen.

heb hem een paar keer geprobeerd te spelen, maar was absoluut niet te doen, zeer regelmatig de verbinding met de WOT server kwijt met als resultaat heel veel lag.
Plus het feit dat ik gemiddeld 30min in de wachtrij stond voordat er genoeg spelers voor een battle waren (wat ik zo zag, af en toe maar +-25 spelers online in de wachtrijen...).
De keren die ik gespeeld heb, besturing erg slecht.
Op dat gebied hebben ze nog een hoop te verbeteren, waaronder de manier waarop de tank en koepel op de sticks reageren, hier zit veel te veel vertraging in om normaal ergens op te kunnen reageren.
graphics zien er dan wel erg goed uit, maar geef kwa speelstijl mij maar de pc versie.
Verder te weinig in het spel om het goed te kunnen beoordelen, enkel duitse en amerikaanse tanks, een paar maps en heel veel plaatjes in de menu's etc. missen nog.
Ook heb ik het spel al 3x opnieuw moeten downloaden omdat het ineens niet meer werkte op mijn xbox, deze gaf bij het starten direct zelf al aan dat het spel niet correct was gedownload en dit opnieuw moest gebeuren, dit terwijl ik een paar uur daarvoor nog gespeeld had.

Het andere nadeel, maar dit ligt niet aan wargaming, is dat men verplicht een xbox live gold abonnement moet hebben om het spel te kunnen spelen, ook al is het spel zelf gratis, dit is voor mij al reden genoeg om bij de pc versie te blijven

Back